اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

فعالیت ۴۲۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم آذربایجان‌غربی/ راه‌اندازی ۲ قرارگاه پهنه‌ای و ۱۷ قرارگاه منطقه‌ای

مسوول مجمع جهادگران استان آذربایجان‌غربی از فعالیت ۴۲۰۰ گروه جهاد با اخذ مجوز رسمی از سازمان بسیج سازندگی در مناطق محروم روستاها و شهرهای استان خبر داد.

فعالیت ۴۲۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم آذربایجان‌غربی/ راه‌اندازی ۲ قرارگاه پهنه‌ای و ۱۷ قرارگاه منطقه‌ای

محمد جواد فیروزفر مسؤول مجمع جهادگران استان آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان فعالیت‌های جهادگران اظهار کرد: در حال حاضر چهار هزار و ۲۰۰ گروه جهادی با اخذ مجوز رسمی از سازمان بسیج سازندگی در مناطق محروم روستاها و شهرهای استان مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به اعضای مجمع استان آذربایجان‌غربی که متشکل از ۲۰عضو ، هیأت رئیسه و کارگروه‌های تخصصی است، تصریح کرد: هدف از تشکیل مجمع جهادگران ریل‌گذاری و برنامه‌ریزی، آموزش و توانمندسازی گروه‌های جهادی در سطح استان برای بهتر انجام دادن اقدامات و فعالیت‌های جهادی و ترویج فرهنگ و روحیه جهادی بین اقشار مختلف جامعه است.

مسؤول مجمع جهادگران استان آذربایجان‌غربی افزود: گروه‌های جهادی در مناطق هدف روستاها و مناطق کم برخوردار حاشیه‌نشین شهرها اعزام و مشکلات را احصاء و به گروه‌های مرتبط برای مرتفع ساختن مشکلات موجود در منطقه معرفی می‌کنند.

فیروزفر با اشاره به اقدامات انجام شده در مجمع جهادگران عنوان کرد: راه‌اندازی ۲ قرارگاه پهنه‌ای در شمال و جنوب استان و ۱۷ قرارگاه منطقه‌ای در شهرستان‌ها ازجمله اقدامات است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی از گرو‌ه‌های جهادی و اعزام گروه‌های جهادی پزشکی، دامپزشکی، کشاورزی عمرانی، فرهنگی به مناطق هدف در استان و شهرستان‌ها و برگزاری دوره‌های توانمندسازی اقتصادی در مناطق کم برخوردار و روستایی برای خود اشتغالزایی مردم نیازمند مناطق هدف توسط مجامع شهرستانی ازجمله عمده فعالیت‌های گروه‌های جهادی در استان است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول