اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

افزایش 2 برابری تولید روغن خوراکی یک شرکت با پیگیری دادستانی تاکستان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: بحث تامین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی از دغدغه های دستگاه قضایی است و این موضوع را با جدیت پیگیری می کند.

افزایش 2 برابری تولید روغن خوراکی یک شرکت با پیگیری دادستانی تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی در این خصوص گفت: طی روزهای اخیر عرضه روغن خوراکی در سطح فروشگاه های کشور کاهش یافته بود و به همین خاطر شهروندان از حیث تامین این کالای اساسی دچار مشکل شده بودند، که این موضوع جای نگرانی داشت.

وی افزود: بر همین اساس و در راستای تامین نیاز بازار و جلوگیری از احتکار روغن توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب، دادستانی شهرستان تاکستان به میزان تولید روغن خوراکی در تنها شرکت استان ورود و طی ابلاغیه‌ای خواستار افزایش تولید به منظور رفع نیاز بازار شد.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان کرد: این شرکت که سهم قابل توجهی از حیث تامین روغن خوراکی بازار کشور دارد، پیش از این روزانه 400 تن تولید روغن خوراکی داشت، که حسب پیگیری ها و مساعدت های صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی نسبت به این شرکت در راستای حمایت از بخش صنعت و رفع موانع تولید و تحقق شعار سال، این شرکت با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت تولید و تا زمان رفع کمبود بازار، تولیدات روزانه خود را به 800 تن افزایش داد.

رجبی اظهار کرد: قطعاً بحث تامین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی از دغدغه های دستگاه قضایی است و این موضوع را با جدیت پیگیری می کند و دستگاه های متولی و نظارتی نیز در راستای پیشگیری از نابسامانی بازار ابتدائاً باید به وظایف قانونی خود به درستی عمل کنند و از نقش نظارتی خود غافل نشوند و قطعاً در صورت اهمال نیز باید پاسخگو باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در پایان هشدار داد: شناسایی متخلفین و محتکرین کالاهای اساسی و بحث رصد انبارها بخصوص انبارهای خانگی در دستور کار قرار دارد و یقیناً برخورد دستگاه قضایی با متخلفان بازار و محتکران سخت و بدون اغماض خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول