اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دولت مجبور به انجام اصلاحات اقتصادی در کشور است

امام جمعه شهرضا گفت: ارز 4200 قاچاق را آزاد و فراوان کرد به همین دلیل دولت مجبور است اصلاحات جدی در اقتصاد به وجود آورد؛ آیت‌الله رئیسی این جرأت را به خودش داده که این اصلاحات انجام شود.

دولت مجبور به انجام اصلاحات اقتصادی در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح، امام جمعه شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به مسائل اقتصادی اظهار داشت: در حال حاضر در یک جنگ بزرگ اقتصادی با دشمن قرار داریم و بعد از اینکه دولت سیزدهم مسؤولیت را قبول کرد، یک دولت مردمی و انقلابی بر سر کار آمد که یکی از مهم‌ترین وظایف این دولت اصلاح اقتصاد این کشور است.

وی با بیان اینکه نیاز به یک بصیرت اقتصادی داریم تا دشمن از این وضعیت سوءاستفاده نکند، افزود: مسائل اقتصادی همیشه جزو سخت‌ترین مسائل بوده است، اقتصاد و معیشت یک جامعه بسیار پیچیده است.

صالح با بیان اینکه در مسائل اقتصادی نباید زود قضاوت کرد و دشمن در مسائل اقتصادی خیلی جدی کار می‌کند، گفت: جامعه‌ای که اقتصاد و معیشت خوب نداشته باشد، ستون فقراتش شکسته است.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه نباید تسلیم تبلیغات سوء دشمن شویم، بیان کرد: دولت سیزدهم کشوری را تحویل گرفت که در بدترین شرایط اقتصادی بود، کسری بودجه کشور رقم بسیار بالایی بود و تورم بالای ۶۰ درصد بود و پولی که برای کالاهای اساسی اختصاص داده بودند در ۴ ماه اول سال خرج شده بود.

وی ادامه داد: دولت در طول چند ماه گذشته قدم‌های بسیار اساسی در مسائل اقتصادی کشور برداشته و بسیاری از بدهی‌ها را پرداخت و نرخ تورم را کاهش داده و صادرات غیرنفتی افزایش پیدا کرده است.

صالح با تأکید بر اینکه به یک جراحی جدی در مسائل اقتصادی نیازمندیم، عنوان کرد: در دولت‌های قبل کارهایی شد که اصل و اساس آن اشتباه بود، اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی اشتباه بود، این ارز جیب قاچاقچی، رانت‌خوار و دلال را پر کرد و هیچ نفعی برای اقتصاد کشور و مردم نداشت.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه این ارز قاچاق را آزاد و فراوان کرد به همین دلیل دولت مجبور است اصلاحات جدی در اقتصاد به وجود آورد، خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی این جرأت را به خودش داده که این اصلاحات انجام شود اما از دولت انتظار است بیشتر مردم را آگاه کند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول