اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مبارزه با گرانی، مطالبه عمومی مردم از دولت است

امام جمعه شهرضا گفت: مردم توقع ندارند دولت مشکلات را سریع حل کند، اما جلوگیری از گرانی جزو مطالبات عمومی مردم است که امیدواریم در استان و شهرستان چاره‌جویی شود و از افسارگسیختگی قیمت اجناس و کالاها جلوگیری شود.

مبارزه با گرانی، مطالبه عمومی مردم از دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح، امام‌جمعه شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه وجود سپاه سبب ترس و زبونی دشمنان دین و اسلام است، اظهار داشت: سپاه از همان روزهای اول پیروزی انقلاب فعالیت‌های خود را شروع کرد، اما در سال ۵۸ به دستور امام(ره) فرمانده برای سپاه مشخص شد و سپاه به عنوان یک نیروی انقلابی در جمهوری اسلامی جایگاه قانونی خود را پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه سپاه کارنامه درخشانی در جمهوری اسلامی ایران از خود به یادگار گذاشته است، افزود: سپاه در طول دهه‌های اخیر همواره در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌ها مقتدرانه ایستاده است و از منافع این نظام و ملت حفاظت کرده است.

صالح با اشاره به راهپیمایی روز قدس افزود: دو سال به ‌دلیل بیماری کرونا راهپیمایی روز قدس انجام نشد و امسال با توجه به تحولات منطقه روز قدس عظمت ویژه‌ای دارد و همزمان است با حملات صهیونیست‌ها به فلسطینی‌ها و مسجدالاقصی که می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر اینکه یکی از مطالبات عمومی مردم از دولت جلوگیری از گرانی افسارگسیخته‌ای است که در بازار وجود دارد، بیان کرد: مردم توقع ندارند دولت مشکلات را سریع حل کند، اما جلوگیری از گرانی جزو مطالبات عمومی مردم است که امیدواریم در استان و شهرستان چاره‌جویی شود و از افسارگسیختگی قیمت اجناس و کالاها جلوگیری شود.

وی با اشاره به شهادت حضرت علی(ع) خاطرنشان کرد: رهاورد ولایت حضرت علی(ع) این است که انسان همه چیز را برای خدا بداند، باید فرهنگ علوی و زندگی حضرت علی(ع) را در زندگی و جامعه پیاده کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول