اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اجرای ۲۰۰ برنامه اجرایی در قالب محرومیت زدایی در فیروزآباد

فرمانده سپاه ناحیه فیروزاباد گفت: گروه‌های جهادی با نیازسنجی و شناسایی محرومیت‌های منطقه فیروزآباد، میمند و روستاهای تابعه با هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های دولتی، محرومیت‌زدایی را تسریع می‌نمایند.

اجرای ۲۰۰ برنامه اجرایی در قالب محرومیت زدایی در فیروزآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، محمدامین صباغیان مقدم صبح امروز در در نشست خبری که در سپاه ناحیه فیروزآباد برگزار شد اظهار داشت: معاونت بسیج سازندگی این ناحیه با نیازسنجی و شناسایی محرومیت‌های مناطق مختلف شهرستان فیروزآباد، می‌توانند با هم‌افزایی و همکاری گروه های جهادی، دستگاه‌های دولتی، محرومیت‌زدایی را تسریع می‌نمایند

وی از شناسایی و نیاز سنجی محردمیت های شهرستان فیروزآباد و بخش میمند و روستاهای تابع این دو خبر داد و افزود: معاونت بسیج سازندگی این ناحیه با هماهنگی و تعاملی که با پایگاهها و گروه های جهادگر داشته حدود ۲۰۰ برنامه اجرایی در کل شهرستان فیروزآباد و بخش میمند و روستاهای تابعه شناسایی و در اولویت قرار و در حال اجرا می‌باشد.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد ادامه داد: جهاد تحصیلی، توزیع بسته های معیشتی، غبار روبی مساجد، آموزش و ساخت ۳۵ واحد مسکن محرومین، مشاوره و اعزام تیم های پزشکی، برپایی نمایشگاه های عرضه اقتصاد مقاومتی، میز خدمت، مرمت جاده های بین مزارع و .... از جمله اقدامات و برنامه هایی میباشد که توسط بسیج سازندگی صورت خواهد گرفت.

صباغیان مقدم اضافه کرد: همراهی و همکاری با گروه‌های جهادگر و کاروان سلامت و محرومیت‌زدایی به مراتب در افزایش رفاه و آسایش مردم مناطق محروم تاثیرگذار خواهد بود.

وی بیان داشت: بسیج سازندگی به عنوان پشتیبان در جهت هم‌افزایی و برنامه‌ریزی‌های دقیق برای هزینه‌کرد این اعتبارات در مناطق محروم و کاهش مشکلات مردم در عرصه مختلف از جمله بهداشت و درمان، عمرانی، فرهنگی و بسترسازی و حمایت از فعالیت های تولیدی اقدام جدی خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه در کنار مردم بوده و یک نیروی مردمی و برگرفته از بطن مردم و فرزند این انقلاب می‌باشد که همیشه در کارهای عام‌المنفعه و خدمات‌رسانی به مردم پیشتاز و منشا خیر و برکت است.

صباغیان مقدم گفت: سپاه و بسیج در نظر دارد عملیات آبرسانی و انتقال آب چندین روستای شناسایی شده را که پیش از این شناسایی شده دنبال کند و اما در هر حال اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اقناعی در جهت استفاده درست از منابع مخصوصا منابع آبی ضروری است.

وی در پایان تصریح کرد: آینده کشور با فرهنگ‌سازی، امیدآفرینی و تربیت‌ نیروهای جهادی با ترویج دانش و علم و آگاهی‌دهی به نقاط مختلف کشور و روستاها روشن است.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول