اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

خروج گندم و کمباین از گلستان ممنوع شد/ سیلوها باید به دوربین فعال مجهز شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: خروج گندم و ادوات کشاورزی از استان گلستان ممنوع شد و در صورت مشاهده پلیس نسبت به توقیف بار و وسیله نقلیه اقدام خواهد کرد.

خروج گندم و کمباین  از گلستان ممنوع شد/ سیلوها باید به دوربین فعال مجهز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سیدمحمد دهنوی در حاشیه جلسه کارگروه هماهنگی خرید و قیمت‌گذاری تضمینی محصولات زراعی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور افزایش نظارت‌ها و کنترل فرآیند تولید، خرید و توزیع گندم در استان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت مکلف است ظرف مدت ۴۸ ساعت دسترسی‌های لازم سامانه جامع انبارها، سامانه‌های خرید و فروش محصولات کشاورزی را برای پلیس امنیت اقتصادی و سایر نهادهای نظارتی ایجاد کند.

وی اضافه کرد: خروج گندم و خروج ادوات کشاورزی به خصوص کمباین از استان ممنوع است و در صورت مشاهده پلیس نسبت به توقیف محموله و وسیله نقلیه اقدام خواهد کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: تمامی انبارهای خصوصی و دولتی متعلق به هر سازمان و ارگان باید موجودی، ورودی و خروجی‌های خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند در غیر این‌صورت برابر مقررات و قانون برخورد خواهد شد.

دهنوی گفت: تمامی انبارها باید به صورت آنلاین به شبکه نظارت متصل بوده تا امکان دسترسی‌های به لحظه به موجودی انبارها وجود داشته باشد و تمامی سیلوها هم باید به دوربین فعال مجهز شده و سیلوها نیز موجودی خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند.

وی اضافه کرد: ساعت کار تمام مراکز دولتی خرید تضمینی گندم از ساعت هفت صبح تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه خواهد بود و در صورت لزوم با نظر فرماندار تا جمع‌آوری آخرین بار ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: در جلسه امروز مصوب شد اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کنترل جدی و دقیق نسبت به نرخ حمل و نقل محصولات کشاورزی داشته باشد.

دهنوی بیان کرد: جهاد کشاورزی مکلف شد اطلاع‌رسانی دقیق درباره نحوه خرید تضمینی گندم در تمام مراحل را برای مردم اطلاع‌رسانی کند.

وی گفت: قیمت خرید تضمینی گندم امسال ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده و تمام تلاش دولت بر این است که در کمتر از یک هفته مبلغ خرید تضمینی محصولات کشاورزی به کشاورزان پرداخت شود.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول