اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بنای مجلس حمایت بی چون و چرا از آرمان فلسطین است

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بنای مجلس را حمایت بی‌چون و چرا از آرمان فلسطین بیان کرد و گفت: طبق نظر تئوریسین‌ها، رژیم صهیونیستی باید آماده مهاجرت به امریکا و اروپا شود.

بنای مجلس حمایت بی چون و چرا از آرمان فلسطین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی در خطبه‌های نماز جمعه شهر محمدیه وضعیت بین‌المللی جهان اسلام  و رژیم غاصب اشغالگر قدس را گویای تحولات عظیمی در آینده دانست و اظهار کرد: امروز رژیم استکباری امریکا رو به افول بوده و تغییر نقشه جنگ در جهان در حال وقوع است و با توجه به وضعیتی که در اوکراین ایجاد شده به قول فرمایش مقام معظم رهبری، باید با یک دنیای جدید و پیچیده مواجه شویم که موقعیت ژئوپلوتیک و نوع موضع‌گیری جمهوری اسلامی در عرصه تحولات منطقه به ویژه فلسطین از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است.

وی افزود: امروز دست امریکا در ایجاد، تجهیز و هدایت آزمایشگاه‌های بیولوژیک برای مدیریت جمعیت جهان و استفاده از ابزار بیوتروریست برای تغییر آرایش قدرت در جهان توسط صهیونیست‌ها کاملا آشکار شده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سیاست خارجه کشور را باید به ابزارهای مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی مجهز کنیم و نوع موضع‌گیری‌ ما  در جهان باید مبتنی بر قدرت نرم جمهوری اسلامی و حمایت از فلطسین و جبهه مقاومت باشد و به نفع آزادی قدس شریف، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و پیروزی انتفاضه تغییر استراتژیک و تاکتیک دهیم.

محمدبیگی اضافه کرد: انتفاضه‌ای که از پرتاب سنگ شروع شده امروز به موشک‌های نقطه‌زن مبارزین غزه علیه تل‌آویو تبدیل شده و اسرائیلی‌ها به شدت ترسیده‌اند حتی به اذعان نویسندگان و تئوریسین‌های رژیم غاصب دیگر اسرائیل جای زندگی برایشان نیست و باید آماده مهاجرت به امریکا و اروپا شوند.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیلی‌ها مرتب از حملات می‌ترسند و در پناهگاه‌ها از شب تا صبح از ترس جانشان بیدار هستند چرا که قدرت جبهه مقاومت افزایش یافته و قدرت مقابله رژیم صهیونیستی رو به افول است و تجهیزات و بمب‌ها و سلاح‌های پیشرفته نتوانسته آنان را به آرمان‌هایشان نزدیک کند.

این نماینده مجلس اذعان کرد: امروز رژیم صهیونیستی بزرگترین دیوار حائل را برای خود ساخته و عملا خودش را زندانی کرده و بزرگترین زندان را برای خودش و یهودیانی که مهاجرت می‌کنند، ایجاد کرده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در فرمایشی فرموده بود: « دفاع از فلسطین مایه عزت و شرافت ماست و هرگز در زرق و برق دنیا از این واجب دینی دست نخواهیم کشید.» امروز تمام آحاد جامعه و مردم استان قزوین با حضور پر جوش و خروش خود به ملت فلسطین ثابت کردند که برای آزادی قدس تا پای جان ایستاده‌اند و فراکسیون منطقه مقاومت و دفاع از فلسطین در مجلس با قدرت فعالیت می‌کند و دیدارهایی با سفیر فلسطین، سوریه و لبنان هم صورت گرفته و سفرهایی هم انجام شده و بنای مجلس انقلابی هم حمایت بی‌چون و چرا از آرمان فلسطین است.

ضرورت امکان ‌راستی‌‍‌آزمایی و کاهش ملموس واقعی تحریم‌ها

محمدبیگی گریزی به وضعیت برجام زد و توضیح داد: امروز آنچه به درد ایران و ایرانی از برجام می‌خورد امکان راستی‌آزمایی، تضمین کتبی، کاهش ملموس واقعی تحریم‌ها، انجام معاملات واقعی بانکی و اقتصادی ایران در فضای بین‌المللی است تا با حفظ اقتدار، استقلال و عزت ملی و رعایت حقوق حقه ملت شاهد اثرات بهبود وضع معیشتی و اقتصادی مردم باشیم.

وی افزود: اگر قرار باشد برجام مانند گذشته بی‌فرجام باشد و راستی‌آزمایی‌ها داده نشود و در سفره مردم احساس نشود و مشکلات اقتصادی رفع نشود برجام و ادامه آن خط بطلانی بر مذاکراتی خواهد بود که در حال انجام است که دولت باید مذاکرات را به گونه‌ای مدیریت کند که به نفع مردم باشد.

این نماینده مجلس به سفر پر خیر و برکت رئیس‌جمهورو تصویب مصوبات خوب اشاره و ادامه داد: تعیین تکلیف قراردادهای سفید امضای کارگران، امنیت شغلی کارگران، درمان ناباروری و... از جمله مسائل مطروحه بود که در دستور کار  رئیس جمهور قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول