اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

روز قدس بدون پشتوانه دولت‌ها در دنیا گرامی داشته می‌شود

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: بدون اینکه دولت‌ها پشت روز جهانی قدس باشند در سراسر دنیا این روز گرامی داشته می‌شود و مردم دنیا اشغالگران را محکوم می‌کنند.

روز قدس بدون پشتوانه دولت‌ها در دنیا گرامی داشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، لطف‌الله سیاهکلی‌ مرادی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر آبیک که در مسجد حضرت ولیعصر "عج" برگزار شد، با اشاره به سفر مملو از نعمت و بدون حاشیه رئیس جمهور به استان قزوین اظهار کرد: حذف شرکت‌های واسطه‌ای خواسته‌ای بود که به رئیس جمهور مطرح کردم چرا که بیشتر کارکنان دولت در قالب شرکت‌ها در ادارات مشغول کار هستند که هم حقوق کمتری دریافت می‌کنند و هم نارضایتی دارند.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور ۶۰۰ میلیارد تومان برای راههای استان قزوین، درخواست افزایش ۲ نماینده مجلس، کمک به راه‌اندازی صنایع و پروژه های نیمه تمام، راه‌های مواصلاتی،  آب شرب و کشاورزی روستاها و انعقاد اجرای آب شرب برای بیش از ۱۰۰ روستا، بازنگری رودخانه شاهرود و احداث سد و مسائل مختلف دیگر در دستور کار قرار گرفت و بودجه‌های خوبی پیش‌بینی و مصوبات خوبی به تصویب رسید. 

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور توانستیم چندین برابر بودجه استان قزوین بودجه أخذ کنیم و احداث فرودگاه و مترو و  قطار ریل قزوین به قم و از شمال و کشورهای قفقاز و ... تا انزلی به قزوین و از قزوین به جنوب مورد تائید رئیس جمهور قرار گرفت.

سیاهکلی‌مرادی اضافه کرد: بازگرداندن کارخانه سیمان به آبیک و پیگیری آن در دستور کار رئیس جمهور قرار گرفت و اعتباری هم برای پرداخت بدهی پروژه خط انتقال آب آبیک به‌ تصویب رسید گرچه ۱۵۰ میلیارد تومان مورد نیاز در شب عید تامین و واریز شده بود و در حال حاضر مانعی برای تکمیل پروژه وجود ندارد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبه از رئیس جمهور مبنی بر گرانی ها گفت: ایشان در پاسخ بیان کرده که به زودی نسخه و بسته اقتصادی اعلام می‌شود که تدریجی بوده و برنامه‌ریزی شبانه‌روزی در این زمینه در حال انجام است‌.

وی مهمترین عناصر برای بقای هر جریان فکری را قدرت تببین و اقناع سازی ذکر و خاطرنشان کرد: اگر انقلاب اسلامی بخواهد به دست صاحب اصلی اش برسد باید قدرت تبیین و اقناع سازی داشته باشیم که رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین تاکید کرده‌اند. 

این نماینده مجلس اذعان کرد: اگر شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم باید گفت که خاص عمومی شده و از نشانه‌های جهاد تببین است و خواسته مردم یکپارچه شده و دولتمردان به آن عمل می‌کنند.البته دولت‌ها باید محور عدالت و عمل صالح را در دستور کار خود قرار دهند .تببین باید به گونه‌ای باشد که در جامعه گفتمان ایجاد کند و خاص مردم باشد.

باید در دنیا یارگیری کنیم

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز باید در دنیا یارگیری کنیم که تحقق این امر، حس برادری، نوع دوستی و بشر دوستانه را می‌طلبد.

سیاهکلی‌مرادی ادامه داد: جهاد به معنای تلاش و کوشش و روشنگری برای مقابله با توطئه های دشمنان و فهم حق و اعلان تبیین و مشخص کردن باطل است.

وی روز جهانی قدس را به معنای واقعی، روز قدس دانست و  تصریح کرد: بدون اینکه دولت‌ها پشت روز جهانی قدس باشند در سراسر دنیا این روز گرامی داشته می‌شود و مردم دنیا اشغالگران  را محکوم می‌کنند. 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: مردم مسلمان فلسطین توسط گروه اشغالگر مورد ظلم واقع شده‌اند و صهیونیست ها با مدیریت انگلیس این نقطه را به اشغال خود درآورده‌اند و مردم را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند و به تخریب خانه‌هایشان می‌پردازند و به جای آنها برای خود مسکن می‌سازند. 

سیاهکلی‌مرادی ادامه داد: ظلم یعنی نادیده گرفتن حقوق دیگران و زیاده خواهی که روحیه استکباری است و رژیم صهیونیستی با این روحیه سالهاست بر مردم مظلوم فلسطین ظلم می‌کنند که از آموزه‌های دینی این است که به کسی ظلم نکنیم و زیر بار ظلم نرویم که امروز در حمایت از مردم فلسطین، مردم شهرستان آبیک در راهپیمایی روز قدس خوش درخشیدند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول