اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تنها راه نجات جهان اسلام حذف رژیم غاصب صهیونیستی است/غالب اقتصاد آمریکا دست صهیونیست‌هاست

فرمانده قرارگاه عمار گفت: تنها راه نجات جهان اسلام حذف رژیم غاصب صهیونیستی از صفحه روزگار است.

تنها راه نجات جهان اسلام حذف رژیم غاصب صهیونیستی است/غالب اقتصاد آمریکا دست صهیونیست‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی طائب امروز در مراسم پایانی راهپیمایی روز قدس شهر زنجان اظهار کرد: دشمن مومنان، دشمن پیامبر است و دشمن پیامبر دشمن خداوند است.
فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به اینکه شدیدترین جنایات علیه مؤمنین و علیه عصمت و طهارت از ناحیه یهود است، گفت: از زمان مبعوث شدن پیامبر گرامی اسلام ۷۳ جنگ علیه ایشان بود.
فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه محور همه جنگ‌ها یهود بوده که در اسرائیل ظهور کرده است، گفت: کار این افراد جنگ است و اینها همواره یک هجوم پیوسته و آشکار و پنهان انجام می‌دهند و همین است که جهان اسلام درگیر آنها شده است.
طائب با اشاره به اینکه اگر جهان به اسلام نزدیک شود به سامان یافتن بشریت نزدیک می‌شود، گفت: اگر آمریکایی‌ها یک روز بفهمند که صهیونیست‌ها چه کاری برای آنها کرده‌اند انتقام سختی از آنها می‌گیرند.
فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به اینکه غالب حاکمان بر اقتصاد آمریکا صهیونیست‌ها هستند، گفت:  ۸۰ درصد برج‌های دوقلو که نماد صهیونیسم است در دست یهودیان است.
وی گفت: اروپا با تحریم کردن ایران چه سودی می‌برد در حالی که به صلاحش است که با ایران در ارتباط باشد.
طائب افزود: راهپیمایی یعنی بودن در خط مقدم جبهه است و امام گفتند رژیم غاصب صهیونیستی باید از بین برود.
فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب می‌گویند اگر آمریکا یک روز بفهمند که صهیونیست‌ها چه کاری کرده‌اند امتحان سختی از آنها می‌گیرد، گفت: آمریکا از ابتدا تحریم را آغاز کرد و با ما قطع ارتباط کرد، اما ما این کار را نکردیم که این تحریم هم به ضرر خودشان است که ۴۳ سال است این ضرر ادامه دارد.
وی با بیان اینکه اساسا نسبت جمهوری اسلامی با اسرائیل چیست، آیا ما با آنها مشکل داریم یا آنها با ما مشکل دارند و آیا ما شروع‌کننده این درگیری هستیم یا صهیونیست‌ها، اظهار کرد: وقتی انقلاب شد حق ما بود که بگوئیم می‌خواهیم با کدام کشور ارتباط داشته باشیم یا نداشته باشیم، ما هم اعلام کردیم که قدس برای فلسطین است و آنها حق دارند، وقتی این کار را کردیم رژیم صهیونیستی به ما اعلان نبرد داد و به آمریکا گفت که ایران را تحریم کند.
طائب اظهار داشت: قدرت حقیقی یعنی قدرت مردم پایه و قدرت یک امام و مردم پایه بودن یک حکومت در جنگ‌ها مشخص می‌شود و دشمن این قدرت را در کشور ما متوجه شده است.
فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه تنها راه جهان اسلام حذف رژیم غاصب صهیونیستی از صفحه روزگار است و راه تحقق شدن آن قوت یافتن جبهه مقاومت، حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌های مقاومت است.
انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول