اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استاندار تهران: صدای شکسته شدن استخوان‌های اسرائیل به گوش می‌رسد/ هدف محو کامل اسرائیل است

استاندار تهران گفت: در مسأله فلسطین هدف گذاری دقیق داریم و آن هدف گذاری محو کامل اسرائیل است، در جزئیات و کلیات نابودی اسرائیل نکته ها داریم و صدای شکسته شدن استخوان‌های اسرائیل به گوش می‌رسد.

استاندار تهران: صدای شکسته شدن استخوان‌های اسرائیل به گوش می‌رسد/ هدف محو کامل اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، محسن منصوری استاندار تهران در سخنرانی روز قدس شهرستان ورامین که در مصلای بزرگ صاحب الزمان برگزار شد، اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس بعد از دو سال وقفه با شکوه و جلال بسیار بالا برگزار شد، حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی بعد از چند دهه نشان عرق مردم به نظام و تجدید میثاق مردم با آرمان‌های امام  خمینی (ره) است.

منصوری گفت: مسئله فلسطین برای جمهوری اسلامی ایران یک موضوع سیاسی نیست بلکه یک مسئله اعتقادی و دینی است، حاج قاسم سلیمانی در مسیر مبارزه با قدس و عوامل استکباری به درجه رفیع شهادت نایل آمد است، بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام‌ خامنه‌ای، کلید رمز آلود فرج مسله فلسطین است و چندین بار این موضوع را تکرار کردند و مسئله اصلی مسلمانان جهان فلسطین است که بر گرفته از اعتقادات دینی ما مسلمان است.

استاندار تهران افزود: فلسطین محدود به یک مکان و زمان نیست، محور مقاومت در همه عرصه‌ها در حال مبارزه با اسرائیل است، جوانان مقاومت هر روز در حال مبارزه با اسراییل هستند و  عرصه مبارزه را بر آنها تنگ کردند، فلسطین نماد مبارزه با حق و باطل است، ایران اسلامی محور مقاومت است و به کمک ایران اسلامی بعد از ۷۰ سال مدیریت فلسطین را به دست جوانان مومن و انقلابی فلسطین خواهیم سپرد، روز شمار نابودی اسرائیل آغاز شده است.

وی در ادامه بیان کرد: تبیین دقیق مسایل قدس و فلسطین باید به درستی انجام شود، در مسله فلسطین هدف گذاری دقیق داریم و آن هدف گذاری محو کامل اسرائیل است، در جزئیات و کلیات نابودی اسرائیل نکته ها داریم و صدای شکسته شدن استخوان‌های اسرائیل به روز به روز بیشتر به گوش می‌رسد.

وی در خصوص مذاکرات در مورد فلسطین گفت: در مسأله قدس و فلسطین عده ای کوتاهی کردند، با مذاکرات اشتباه حق و حقوق فلسطین را از بین بردند، این افراد روش و اصول مذاکرات را بلد نبودند، افراد مذاکره کننده دارای مشکل بودند، کشوری که صد در صد آن مطلق به مردم  فلسطین بود را با چهار درصد معامله کردند این چه روش مذاکره است که تمامیت ارضی یک کشور را در مذاکرات واگذار کنی و ۴ درصد بگیری، جوانان مومن فلسطینی پای کار آمدن  و به زودی به تمام مسایل فلسطین ورود خواهند کرد و حق مردم فلسطین را که ۷۰ سال پایمال شده را خواهند گرفت.

استاندار تهران تصریح کرد: در مسأله مبارزه فلسطین هزینه دادیم، و در ادامه مبارزه ها هم  هزینه خواهیم داد، راهبرد ایران اسلامی در مسأله فلسطین صادقانه و شجاعانه است و هر هزینه ای که در جهت دفاع از مردم فلسطین باشد خواهیم داد، کشور های همسایه عربی منطقه در حال مذاکره با اسرائیل هستند، بابت این موضوع ضربه خواهند خورد، عادی سازی روابط کشورهای منطقه را محکوم می کنیم چرا که این حرکت کشور های عربی منطقه بسیار زشت است و اولین کشوری که اقدام به مذاکره با اسرائیل را کرد مصر بود و در ادامه کشور های کوچک عربی خلیج فارس بودند که رابطه با اسرائیل را آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در مسله فلسطین بیکار نیست، آنها در حال نقشه چینی و مانع پیشروی نیروهای فلسطینی هستند، دشمنان به دنبال تسلط کامل بر منطقه است، برنامه کامل دشمن تسلط کامل بر منطقه یعنی  از نیل تا فرات است و دست یابی به تمامی منابع و انرژی منطقه است و هر روز نقشه جدید طراحی و برنامه ریزی می کنند، نمونه بارز این نقشه های شوم ایجاد گروهای تکفیری داعش است تا ذهن مردم از مسله اصلی دور شود.

 منصوری در ادامه تاکید کرد: دشمنان نظام به دلیل حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین یک جنگ تمام عیار در همه عرصه ها را علیه ایران راه انداختند، شما با رصد فضای مجازی می‌بینیم که دشمن با برنامه ریزی از قبل تعیین شده به دولت و مجلس و زیر ساخت های نظام حمله ور شده است و علت این حمله ها به دولت و نظام محور بودن جمهوری اسلامی ایران در مبارزه و مقاومت در برابر استکبار است.

وی ادامه داد: دولت آیت الله رئیسی یک دولت مردمی و غمخوار مردم است و عزم جدی برای رفع مشکلات اقتصادی دارد، سفرهای استانی و شهرستانی رییس جمهور با کمترین هزینه انجام می شود، فاکتور سازی برای سفرهای رئیس جمهور یک دروغ محض است، کار گزاران دولت به فکر خدمت به مردم هستند، به دنبال در آمد برای خود نیستند، شک نکنید مشکلات در حال رفع شدن می‌باشد ولی زمان بر است در حال برنامه ریزی برای رفع کامل مشکلات هستیم، می دانیم مردم با مشکلات مالی دسته و‌ پنجه نرم می کنند و این مشکلات در حال رفع شدن است.

استاندار تهران در پایان گفت: مردم انقلاب اسلامی ایران همیشه از آرمان ها و ارزشهای والای نظام حمایت کردند و همیشه در وسط میدان بودند و اجازه ورود استکبار را ندادند و نخواهند داد، برای حفظ آب و خاک کشور بیش از ۲۲۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب کردند.

انتهای پیام /۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول