اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

راهپیمایی پرشور مردم استان تهران در روز جهانی قدس/ خروش مردم پایتخت برای حمایت از فلسطین و انزجار از استکبار

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهرستان‌های مختلف استان تهران برگزار شد.

راهپیمایی پرشور مردم استان تهران در روز جهانی قدس/ خروش مردم پایتخت برای حمایت از فلسطین و انزجار از استکبار

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور پرشور مردم روزه دار و ولایتمدار در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی در سال ۱۳۵۸ش (رمضان ۱۳۹۹ق) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

در این مراسم مردم با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و غیره نفرت خود را از استکبار جهانی به گوش جهانیان می‌رسانند.

راهپیمایی مردم پایتخت

در پایتخت مردم از ۱۰ مبدا به سمت دانشگاه تهران در حال حرکت هستند، میدان امام حسین، میدان ابوذر، میدان منیریه، میدان توحید، خیابان ستارخان، میدان هفتم‌تیر، فلکه اول صادقیه، خیابان کارگر شمالی و تهرانسر ۱۰ مبداء حرکت راهپیمایی مردم ولایت مدار تهران است.

 

 

 

راهپیمایی مردم در دشت ورامین

راهپیمایی روز جهانی قدس و مبارزه با استکبار جهانی با حضور پرشور جوانان و مردم مومن و انقلابی و با شعار مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا در شهرستان‌های ورامین، قرچک و میشوا آغاز شد.

 

در این راهپیمایی حضور جوانان، دانش اموزان پرشورتر بود و همه این جوانان با مدای لبیک یا حسین، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر امریکا اقداماتات رژیم غاصب را محکوم کردند.

روز قدس دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمین جهان است
 
 آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ورامین اظهار کرد: روز قدس روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با اسرائیل است، سال‌ها است مردم فلسطین تحت ظلم این رژیم فاسد و جنایتکار هستند و وظیفه انسانی و دینی ایجاب می کند که از آنان دفاع شود.

امام جمعه ورامین گفت: در شرایطی که مجامع جهانی در برابر ظلم های وارد شده بر مردم فلسطین سکوت کرده و بی تفاوت هستند، وظیفه ملت ها می باشد که از آنان دفاع کنند، جنایتهای آنان را محکوم کرده و از قبله اول مسلمین و مردم فلسطین دفاع کنند.

حمایت مردم پیشوا از فلسطین

باحضور مردم شهرستان پیشوا راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار مرگ بر اسرائیل در دیار ۱۵ خرداد برگزار شد.

در شهرستان پیشوا مبدا قیام ۱۵ خرداد نیز مردم ولایی این شهرستان در قالب اقشار مختلف به میدان آمدند و از مسجد امام خمینی (ره)تا امامزاده جعفربن موسی کاظم علیه السلام راهپیمایی کردند.

 

فریاد استکبارستیزی در شهرهای پنج‌گانه شهرستان دماوند

مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان دماوند در آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان پس از انجام تعبد دینی و مذهبی در این ماه پرفیض با تبعیت از فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز قدس و با آتش زدن پرچم اسراییل و آمریکا، صحنه‌هایی به یاد ماندنی و پرشور دیگری را به جهانیان نشان دادند.

راهپیمایی روز قدس در شهر دماوند، از میدان امام(ره) آغاز و تا مصلی نماز جمعه دماوند ادامه پیدا کرد؛ همچنین این راهپیمایی جداگانه در شهرهای رودهن، کیلان، آبسرد و آبعلی نیز به طور همزمان برگزار شد.

«مرگ بر اسراییل غاصب»، «مرگ بر امریکای جنایتکار» و '«مرگ بر ایادی استکبار»، «امروز روز مرگ استکبار است، پیروزی اسلام آشکار است» و «دفاع از ولایت حمایت از اسلام است، تداوم انقلاب پیروزی از امام است»، از جمله شعارهای شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس دماوند بود.

راهپیمایی بزرگ مردم شهر جدید پرند در روز قدس

صبح امروز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم انقلابی و فهیم پرند و مسئولان شهری با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و از استکبار جهانی علی‌الخصوص رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی برائت کردند.

 

 

حضور خانواده‌ها به همراه نوجوانان دهه نودی، پیرمردان و پیرزنان جلوه‌های ناب این مراسم بودند.

فریاد مرگ براسرائیل در شهرستان اسلامشهر طنین انداز شد

مردم انقلابی شهرستان اسلامشهر، امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس نفرت و استکبار خود را از استکبار جهانی را به نمایش گذاشته وحمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین به نمایش گذاشتند.

راهپیماییان روز قدس در اسلامشهر، با پیمودن مسیرهای منتهی به مصلی بزرگ نماز جمعه اسلامشهر را ضمن، حمل پلاکاردها و  پرچم ها و تصاویری از سردار سلیمانی، شهدای مقاومت و حزب الله و جمهوری اسلامی ایران  فریادهای مرگ بر اسرائیل، مرگ برآمریکا، الله اکبر  خامنه ای رهبر سردادند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

امروز اقشار مختلف  مردم و مسئولین شهرستان اسلامشهر در بخشهای چهاردانگه ، احمدآباد مستوفی، مرکزی اسلامشهر و شهرک واوان با طی کردن مسیرهای راهپیمایی و تجمع در مصلی ها و میعادگاههای نماز جمعه، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و در پایان مراسم  قطعنامه  پایانی راهپیمایی را با فریادهای الله اکبر خامنه ای رهبر تایید کردند.

فریاد استکبارستیزی در شهرری

مردم مومن، روزه دار و انقلابی و ولایتمدار شهرری، همزمان با سراسر کشور از صبح امروز راهپیمایی خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین آغاز کردند و از مقابل آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهرری تا مصلی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) راهپیمایی کردند.

شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی روز قدس با سردادن شعارهای «مرگ براسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و غیره حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و از استکبار جهانی اعلام برائت کردند.

شکوه حضور مردم شهرقدس در راهپیمایی روز قدس

مردم شهیدپرور، مومن و ولایتمدار شهرقدس از ابتدای بلوار امام خمینی(ره) با ذکر دعای فرج راهپیمایی را آغاز کرده و پس از عبور از بلوار سردار شهید سلیمانی به مصلی بزرگ رسیدند و طی مسیر با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسراییل اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

 

 

حضور پرشور مردم باغستان در حمایت از آرمان قدس

مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه شهر باغستان شهرستان شهریار نیز امروز همزمان با سایر نقاط کشور در آخرین جمعه ماه مبارک  رمضان با برپایی راهپیمایی از شرارت‌های رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام برائت کرده و با آرمان قدس پیمان مجدد بستند.

 

 

راهپیمایی روز قدس در شهریار 

مردم ولایی و انقلابی شهریار نیز پس از حدود ۲ سال وقفه در برگزاری روز قدس، با حضور پرشور و گسترده خود و تجمع در مقابل مصلی نماز جمعه شهریار، بر اهمیت اتحاد و همبستگی مسلمین در مسیر آزادی قدس شریف تاکید کردند.

 

فلسطین از ماست/ حرف مردم بهارستان

راهپیمایی با شکوه و با عظمت مردم انسان‌دوست شهرستان بهارستان با حضور حداکثری مسئولین و ساکنان این شهرستان، با شعار، به اذن رهبر ما مقاومت زنده است، فلسطین قهرمان همیشه پاینده است برگزار شد.

 

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول