اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز راهپیمایی روز قدس/محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی توسط زنجانی‌ها

مردم انقلابی زنجان همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تنظیم یک شکوایه و امضای طومار علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی با اعطای وکالت به مرکز وکلای دادگستری ایشان را به عنوان وکیل ملت ایران برای شکست دادن طرح معامله قرن و پیگیری شکوایه در مجامع بین المللی انتخاب کردند.

آغاز راهپیمایی روز قدس/محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی توسط زنجانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم راهپیمایی روز قدس از لحظاتی قبل با حضور اقشار مختلف مردم زنجان از میدان قائم این شهر به سمت میدان رسل و مصلای نماز جمعه این شهر آغاز شده است.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه زنجان با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته‌ها جنایات رژیم کودک کش و جنایات کار صهیونیستی را محکوم کردند.

مراسم راهپیمایی مردم در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، ماهنشان، خرمدره، طارم، ایجرود و سلطانیه و در شهرهای مختلف و مناطق و روستاهای استان آغاز شده و با حضور با شکوه مردم ادامه دارد.

اعلام شکایت علیه رژیم کودک کش صهیونیستی
بر این اساس همزمان با روز جهانی قدس مردم انقلابی زنجان ضمن تنظیم یک شکوایه و امضای طومار علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی با اعطای وکالت به مرکز وکلای دادگستری ایشان را به عنوان وکیل ملت ایران برای شکست دادن طرح معامله قرن و پیگیری شکوایه در مجامع بین المللی انتخاب کردند. 
در متن این شکوایه اینگونه آمده است: رژیم اشغالگر قدس همه روزه مشغول جنایت، تجاوز به حقوق و کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین است به علاوه دائما با اقدامات شرارت آمیز مستقیم یا نیابتی از جمله تجاوز نظامی به همسایگان و حمایت‌های آشکار و پنهان از گروه‌های تروریستی در حال آتش افروزی و ایجاد ناامنی در منطقه است.

لذا ما ملت ایران خواستار پیگیری حقوقی این موضوع بوده و از وکلای متعهد مرکز وکلا قوه قضائیه درخواست می‌نماییم که با طرح شکایت علیه رژیم کودک کش صهیونیستی در مجامع بین المللی پیگیر موضوع تا حصول نتیجه باشند. 
پس از اعلام شکایت از سوی مردم زنجان بهروز قاسمی، رییس مرکز وکلای استان زنجان طی صدور پیامی ضمن تقدیر و تشکر از آحاد مردم و جامعه حقوقی زنجان و خلق حماسه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس خاطر نشان کرد که موضوع فلسطین بزرگترین دغدغه جهان اسلام است و اقدام حقوقی متناسب در سطح بین المللی می تواند نمایانگر جنایت های رژیم اشغالگر قدس باشد.

رییس مرکز وکلای استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از دغدغه‌مندی مردم انقلابی استان نسبت به مسئله قدس شریف قول پیگیری مجدانه و مصرانه دادند و اشاره کردند این مرکز تمام همیت خویش را برای نیل به نتیجه در مجامع بین‌المللی به کار خواهد گرفت تا به امید خداوند متعال از اعتماد این مردم فهیم به مرکز وکلای قوه  قضائیه سربلند باشیم و برای انجام این مسئولیت سنگین از ایزد منان طلب عافیت نمودند.

انتهای پیام/2308/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول