اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

روز قدس روز اعلام همبستگی است/ اهمیت راهبردی روز جهانی قدس

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی( عج) استان زنجان با اشاره به اینکه روز جهانی قدس اهمیت راهبردی دارد، گفت: روز قدس روز اعلام همبستگی با آرمان‌های قدس فلسطین است و باید به آن به عنوان مسئله نخست جهان اسلام نگاه کنیم.

روز قدس روز اعلام همبستگی است/ اهمیت راهبردی روز جهانی قدس

سرادر ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان،  با اشاره به اهمیت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز جهانی قدس یکی از میراث‌های ماندگار حضرت امام( ره) است و اهمیت راهبردی دارد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی( عج) استان زنجان با اشاره به اینکه  بنا به فرموده امام (ره)، روز قدس روز اسلام است، تصریح کرد:  روز قدس روز اعلام همبستگی با آرمان‌های قدس فلسطین است و باید به  آن مثل همیشه به عنوان مسئله نخست جهان اسلام نگاه کنیم.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی بیش از پیش در مسیر افول و فروپاشی قرار گرفته است، عنوان کرد: در کنار عادی سازی روابط سران مرتجع برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، شاهد تقویت روزافزون مقاومت مردم فلسطین هستیم و از این جهت رژیم صهیونیستی در وحشت به سر می‌برد.

سردار طهماسبی با بیان اینکه مبارزان فلسطین با این سازه رمضان هراس جدی را در دل صهیونیست‌ها ایجاد کرده‌اند، گفت: برگزاری هر چه باشکوه‌تر روز جهانی قدس تاکیدی است بر حمایت از مقاومت که به عنوان مهمترین راه حل مسئله فلسطین است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس به مبارزان راه آزادی قدس شریف روحیه می‌بخشد، یاد آور شد: دستاوردهای روز جهانی قدس این طور بیان می‌شود که  آرمان‌های قدس فراگیر و همگانی می‌شود و نیز شناساندن جهانی رژیم صهیونیستی به عنوان غصب کننده سرزمین‌های اشغالی است.

وی با بیان اینکه صدور قطعنامه‌های ضد صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل و محوریت بخشی از جمله دیدگا‌های امامین انقلاب است که باید به مسئله فلسطین به عنوان مسله اول جهان نگاه شود، بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در تلاش هستند تا نام فلسطین را در تاریخ اسلام به فراموشی سپرده شود اما مسلمان جهان هرگز این اجازه را نخواهند داد.

سردار طهماسبی اظهار کرد: از همه آحاد مردم و بسیجیان و خانواده‌های معزز شهدا و از همه آزادیخواهان دعوت می‌کنیم در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار خود را از رژیم صهیونیستی به مانند سال‌های گذشته به نمایش بگذرانند.

وی با یادآوری اینکه دوسال پیاپی به دلیل همه‌گیری کرونا راهپیمایی روز قدس برگزار نشده است افزود: با حضور گسترده و باشکوه تر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود حمایت‌های خود را از آرمان‌ها و مبارزان فلطسین به نمایش خواهیم گذاشت.

سردار طهماسبی با اشاره به اینکه با شرکت در این راهپیمایی حمایت خود را از مسیله اول جهان اسلام اعلام می‌کنیم عنوان کرد: امیدواریم به زودی زود شاهد فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی باشیم، از این رو  در این ماه مبارک رمضان بخواهیم که هر چه سریعتر این موضوع اتفاق بیفتد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه مردم فلسطین با وجود مشکلاتی که دارند همان طور که رهبری اظهار داشتند که هزینه مقاومت کمتر از سازش است، تا به امروز مقاومت کرده‌اند، ادامه داد: با تلاش و حمایت‌های که از فلسطین شده و خواهد شد، رژیم صهیونیستی در آینده‌ای نزدیک محو خواهد شد و فلسطین قطعا روزی را خواهد دید که رژیم صهیونیستی دیگر وجود ندارد.

انتهای پیام/ ۷۳۰۲۱/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول