اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اسرائیل بیش از هر زمان دیگری به نابودی خود نزدیک شده است

سرتیپ دوم پاسدار علی ملک‌شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان و حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان در پیام روز جهانی قدس اعلام کردند: معتقدیم اسرائیل بیش از هر زمان دیگری به نابودی خود نزدیک شده است.

اسرائیل بیش از هر زمان دیگری به نابودی خود نزدیک شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سرتیپ دوم پاسدار علی ملک‌شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان و حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان در پیام روز جهانی قدس اعلام کردند: روز جهانی قدس همانند بسیاری از دیگر دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی یادگار و میراث گران‌بهای حضرت امام خمینی(ره) است که توجه عالم اسلام را به مسئله فلسطین معطوف کرد.

یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی قلب هر انسانی را به درد می‌آورد

در ادامه این پیام آمده است: صحنه‌هایی که اخیرا در یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی رقم خورد قلب هر انسانی را به درد می‌آورد و چهره حیوانی این رژیم منحوس را دوباره نمایان کرد.

این پیام می‌افزاید: هرچند برخی کشورهای عربی وابسته به مستکبرین عالم با عادی‌سازی روابط خود با رژیم منحوس صهیونیستی به قدس شریف خیانت می‌کنند اما امروز به معنای واقعی کلمه مسئله فلسطین، مسئله اصلی و اول جهان اسلام است.

در این پیام تاکید شد: مردم دنیا شک نداشته باشند که پیش‌بینی رهبری معظم انقلاب در خصوص از بین رفتن رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد و پیروزی نهایی با مردم مقاوم و مظلوم فلسطین خواهد بود.

* آزادسازی قدس و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی آرمان ماست

در پیام روز جهانی قدس عنوان شده است: آزادسازی قدس و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی آرمان ماست و این اعتقاد را همواره با صدای رسا اعلام کرده‌ایم و معتقدیم اسرائیل بیش از هر زمان دیگری به نابودی خود نزدیک شده است.

در پیام مشترک سردار ملک‌شاهکوهی و حجت الاسلام ایمانی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس تاکید شد: اینجانبان از مردم ولایتمدار استان گلستان دعوت می‌کنیم با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

انتهای پیام/۲۳۰۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول