اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مردم آق‌قلا روز قدس را باشکوه‌تر از همیشه برگزار می‌کنند

جانشین سپاه شهرستان آق‌قلا گفت: مردم آق‌قلا با حضور باشکوه‌تر از همیشه در روز جهانی قدس و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند.

مردم آق‌قلا روز قدس را باشکوه‌تر از همیشه برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مصطفی صفری در نشست خبری  به مناسبت روز قدس با اصحاب رسانه اظهار کرد: شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» شعار همیشگی آزادگان جهان بوده و امید است با تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هرچه زودتر شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم و ان‌شاالله به‌زودی در قدس شریف به امامت رهبر انقلاب نماز می‌خوانیم.

جانشین سپاه شهرستان آق‌قلا گفت: اقدامات رژیم غاصب اسرائیل در حمله به مردم مظلوم فلسطین وکشتار بی‌رحمانه کودکان غزه را محکوم می‌کنیم و بار دیگر در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی باشکوه  ندای آزادی قدس را سرمی‌دهیم که قدس، متعلق به مسلمین است و باید به آنان برگردد.

صفری افزود: امسال راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم از ساعت 11 از مسیر میدان وحدت تا فلکه قدس در شهرستان آق‌قلا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول