اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

قدرت مقاومت، خانه عنکبوتی صهیونیست‌ها را سست کرده است

سپاه حضرت ابولفضل(ع) استان لرستان به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، بر حمایت از مقاومت تاکید کرد.

قدرت مقاومت، خانه عنکبوتی صهیونیست‌ها را سست کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است، حقیقتی بسیار گسترده تر از مسئلة فلسطین؛ امروز مبارزة با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار است و مبارزه با نظام سلطه است». (امام خامنه ای مدظله العالی).

بیش از هفت دهه از تحمیل اجباری تزریق یک ویروس آدمکش و جعلی از سوی استعمار جهانی بر کالبد وجودی سرزمین قبله اول جهان اسلام می‌گذرد. رژیم منحوس صهیونیسم با غصب سرزمین آبا و اجدادی مردم فلسطین از هیچ اقدامی جهت ذبح بشریت فروگذاری نکرده است. مدعیان حقوق بشر نه تنها در برابر جنایات‌های رژیم کودک کش سکوت اختیار کرده اند بلکه خود حامی و محرک این جنایت‌ها بوده‌اند. این وقایع گویای آن است که دست چدنی مدافعان حقوق بشر در زیر دستکش‌های مخملین پنهان شده است.

امسال روز جهانی قدس در زمانی فرا می‌رسد که با سال‌های دیگر تفاوت دارد و فلسطینی‌ها در ماه رمضان امسال فداکاری‌های بزرگی از خودشان نشان داده‌اند؛ در حالیکه با یورش نظامیان صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، جنایت گسترده‌ای علیه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین رخ می‌دهد و علت اصلی آن، قرار گرفتن رژیم منحوس در مسیر زوال نهایی است، اما مردم و جوانان شجاع فلسطین با فداکاری و بصیرت ضربات سنگینی به رژیم جعلی وارد کرده‌اند. 

 این روزها در آستانه چهل و پنجمین راهپیمایی روز جهانی قدس جوانان فلسطینی با انجام عملیات‌های گسترده در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ و کرانه غربی که بیانگر حضور و امیدواری همه آحاد ملت فلسطین در نبرد آزادی سرزمین های اشغالی است، ثابت کردند فلسطین همچنان علی‌رغم خیانت برخی حاکمان عربی زنده و پویا است و ملت مقتدر فلسطین با اعتقاد به فرهنگ شهادت و مقاومت تا تحقق حقوق مشروع و آرمان‌های خود ایستاده‌اند و مبارزه می کنند. 

 پایداری و مقاومت ملت فلسطین توانسته است قدرت آمریکا و اروپا به عنوان حامیان اصلی رژیم صهیونیستی و دولت‌های سازشکار عربی که ساده لوحانه فکر می‌کنند  با عادی سازی روابط و جلب رضایت صهیونیست‌ها می‌توانند پایه‌های سست و پوشالی حکومت‌های ضد مردمی خود را مستحکم کنند، به چالش کشانده و دشمن را زمین گیر نموده و امروز این قدرت و توان مقاومت است که تعیین کننده سرنوشت تحولات منطقه می‌باشد و بالندگی آن از انتفاضه سنگ به مرحله انتفاضه موشکی و پهپادهای رادارگریز، خواب را از چشمان صهیونیست‌ها ربوده است.

بی تردید تثبیت و نهادینه شدن قدرت مقاومت، خانه عنکبوتی صهیونیست‌ها را بیش از هر زمان دیگری سست نموده و زوال و فروپاشی رژیم اشغالگر، نژادپرست و کودک کش تل آویو همانگونه که ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مد ظله العالی) فرمودند بسیار نزدیک است و روند شکست های متوالی اتئلاف نامیمون آمریکایی- صهیونیستی، نوید دهنده پیروزی قطعی ملت های منطقه و نابودی رژیم اسرائیل و اخراج آمریکای جنایت کار از منطقه است. 

سپاه حضرت ابوالفضل علیه‌السلام استان لرستان ، ضمن دعوت از آحاد مردم شریف و استکبار ستیز لرستان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، اعلام می‌دارد امروز برخلاف سیاست‌های آمریکایی و سیاست‌های پیروان آمریکا که خواستند مسئله‌ فلسطین به فراموشی سپرده بشود، موضوع فلسطین پررنگتر شده و جوان‌های فلسطینی در سرزمین‌های ۱۹۴۸، نه زمین‌های دور دست، در همان مرکز فلسطین اشغالی بیدار شده‌اند، حرکت می‌کنند، کار می‌کنند و این ادامه پیدا خواهد کرد و به توفیق الهی، طبق وعده‌ی الهی ، پیروزی با مردم فلسطین است و به زودی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول