اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

روز قدس، همایش هم‌بستگی و نمایش وحدت و انسجام مسلمانان جهان

روز قدس همایش هم‌بستگی مسلمانان و نمایش وحدت و انسجام امت بزرگ رسول الله و تجلی عظمت اسلام در مقابل جهان‌خواران ، مستکبران و طغیان‌گران بی‌دین است.

روز قدس، همایش هم‌بستگی و نمایش وحدت و انسجام مسلمانان جهان

خبرگزاری فارس لرستان- هما کریمیان، روز قدس روز تجلی حضور میلیونی مسلمانان است تا همه با هم موجی شوند و باصدایی رسا و کوبنده فریاد آزادی‌خواهی قدس شریف و مردم بی‌دفاع فلسطین را در گوش جهان طنین انداز کنند.

روز قدس روز کوبیدن بر طبل رسوایی رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی است، روزی که مسلمانان با اتحاد و هم‌دلی در این روز یک‌دل و یک‌صدا حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و خشم و انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی اعلام می‌دارند.

 

کوبنده‌تر از گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنیم

یکی از بازاریان پل‌دختر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهارداشت: سال‌ها است ملت مظلوم فلسطین مورد تهاجم و ظلم رژیم غاصب اسرائیل قرارگرفته و آنها را از سرزمین مادریشان بیرون می‌رانند و با خوی ظالمانه زنان و کودکان را با سلاح گرم و زیر توپ و تانک می‌کشند اما مدعیان حقوق بشر در برابر این همه ظلم و ستم سکوت اختیار کرده‌اند.

محمد قربانی افزود: همه ما هم‌گام با مسلمانان جهان فردا با مشت‌های گره کرده، کوبنده‌تر از گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنیم تا با پیروی از امام راحل (ره) فریاد خشم خود را علیه رژیم کودک‌کش صهیونیسم به دنیا نشان دهیم.

یک دانشجوی پل‌دختری گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که امام راحل (ره) آن را به عنوان روز قدس نام‌گذاری کردند،  برای همه ما که سرباز امام و در راه آرمان‌های این بزرگ مرد تاریخ گام برمی‌داریم روزی مقدس است و برای ارج نهادن به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین همه با هم به خیابان آمده و فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌دهیم.

روز قدس، روز یک‌پارچه شدن فریادهای آزادی‌خواهی مسلمانان

افشین امرایی افزود: روز قدس روز یک‌پارچه شدن فریادهای آزادی‌خواهی مسلمانان جهان علیه رژیم اشغالگر اسرائیل است که امام آن را غده سرطانی خطاب کردند و باید از بین برود.

یکی از معلمان پل‌دختر گفت: ما هر چه داریم عزت، اقتدار و شکوه امروز اسلام، مسلمین و ایران مرهون و مدیون تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و شجاعت‌های امام راحل (ره) و روز قدس از یادگاری‌های آن فقید از دست رفته است.

توکل محمدی افزود: امام خمینی (ره) درس مبارزه علیه ظلم و الحاد را نه تنها به ملت ایران بلکه به تمام مسلمانان آموخت و امروز همه ما به پیروی از امام و رهنمودهای داهیانه سکان‌دار انقلاب مقام معظم رهبری با تمام توان در این روز فریاد  انزجار خود را از اسرائیل اعلام خواهیم کرد.

 


روز قدس نماد اتحاد، خیزش، پویایی و بیداری جهان اسلام

شهردار پل‌دختر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: مسجد الاقصی در نگاه مسلمانان از جایگاهی با عظمت برخوردار است. قبله اول مسلمین وجایگاه معراج آسمانی انبیا الهی و رسول خدا محمد مصطفی (ص) است که امروز فلسطین و نوار غزه به دست صهیونیست‌های غاصب در آتش و خون قرار گرفته وجنایت‌های صیهونیسم هر روز در این سرزمین‌ها بیشتر می‌شود.

صدیقه میری افزود: روز جهانی قدس با تدبیر و دور اندیشی امام راحل (ره) میراث بزرگ امام و به نماد اتحاد، خیزش، پویایی و بیداری جهان اسلام تبدیل شده تا در این روز مسلمانان نهایت خشم و انزجار خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیسم به نمایش گذارند و سلطه جویی‌های رژیم صهیونیستی رامحکوم سازند.

شرکت در راه‌پیمایی روز قدس وظیفه‌ای شرعی، ملی و انسانی است

فرماندار پل‌دختر نیز اظهار داشت:بیت المقدس قبله اول مسلمین است که در چنگال غاصبان صهیونیستی محبوس شده
 و غیرت مسلمانان اجازه نخواهد داد که در مقابل جنایت‌ها و سلطه جویی‌های استکبار جهانی سکوت کنند.

حمید خادم افزود: فریاد رسای مسلمانان جهان در روز قدس امسال باخروشی رساتر بر رژیم صهیونیستی و حامیان آن آوار خواهد شد.

وی یادآورشد: با توجه به این‌که از آغاز شیوع  ویروس کرونا تا کنون به دلیل محدودیت‌های کرونا، مناسبت‌های مختلف از جمله راهپیمایی قدس در کشور برگزار نشد، امسال راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار خواهد شد  و این روز فرصت و ظرفیتی است که مردم هم‌صدا با دیگر مسلمانان جهان انزجار خود را از اشغال‌گران و ظالمان اعلام و ابراز کنند.

فرماندار پل‌دختر، شرکت در راه‌پیمایی روز قدس را وظیفه‌ای شرعی، ملی و انسانی دانست و گفت: در این شرایط که شاهد تداوم تجاوزگری‌های رژیم غاصب صهیونیستی هستیم، از همه مردم و مسوولان دعوت می‌شود در راه‌پیمایی روز قدس شرکت کرده و مشت محکم دیگری بر دهان صهیونیست‌های غاصب و حامیان آنهابه ویژه آمریکای جنایکار بزنند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول