اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تقویت محور مقاومت به آزادی قدس ختم می‌شود/آزادی قدس آرمان شهید سلیمانی بود

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت:قطعا تقویت محور مقاومت در تفکر و آرمان شهید سلیمانی به آزادی قدس ختم خواهد شد.

تقویت محور مقاومت به آزادی قدس ختم می‌شود/آزادی قدس آرمان شهید سلیمانی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، وحید فخرالدین صبح امروز با گرامیداشت روز قدس در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: قطعا تقویت محور مقاومت در تفکر و آرمان سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی به آزادی قدس ختم خواهد شد.

وی با بیان اینکه بعد از دو سال وقفه امسال شاهد حضور حماسی مردم در راهپیمایی جهانی قدس خواهیم بود، تصریح کرد: بعد از گذشت دو سال شاهد مشارکت و حضور حماسی مردم در راهپیمایی بزرگ روز قدس که یادگار حضرت امام راحل است خواهیم بود امیدوارم روزی فرا برسد که مردم مسلمان این جشن بزرگ را در خاک فلسطین بگیرند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس باید سال به سال پررنگ و پرشورتر برگزار شود، ابراز کرد: برادران مومن ما در کشورهای لبنان و فلسطین اشغالی سال‌های سال است که زیر سلطه ستمگران، ددمنشان و جهان خواران که سرزمین مادری آنها را غصب کردند زندگی می‌کنند و مورد ظلم و ستم قرار می‌گیرند  وظیفه ما این است که در راهپیمایی عظیم روز قدس به منظور حمایت از مردم بزرگ و مظلوم فلسطین شرکت کنیم و مشت محکمی بر دهان صهیونیست‌ غاصب و آمریکای جنایت کار بزنیم.

فخرالدین بر ضرورت حضور حداکثری مردم در روز جهانی قدس اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه و ولایی یکبار دیگر با حضور حماسی خود در این راهپیمایی بزرگ شرکت خواهند کرد.

* تقویت محور مقاومت در تفکر و اندیشه شهید سلیمانی به آزادی قدس ختم می‌شود

وی در خصوص نقش و جایگاه شهید سلیمانی در ماجرای قدس افزود: شهید سلیمانی، سیدالشهدای جبهه مقاومت بود همان طور که دنیای استکبار برای ضربه زدن به محور مقاومت از هیچ تلاشی دریغ نکرد از حمله به عراق و سوریه گرفته تا در نهایت کانون این محور مقاومت که جمهوری اسلامی ایران است طمع کرده بودند شهید سلیمانی به قلب دشمن زد و این شعاری که زمان دفاع مقدس هم بود که  «راه قدس از کربلا می‌گذرد» و قطعا تقویت محور مقاومت در تفکر و اندیشه شهید سلیمانی به آزادی قدس ختم می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ابراز کرد:حضرت آقا طی چند سال گذشته در زمینه آزادی قدس فرمودند «اسرائیل ۲۵ سال آینده را به خود نخواهد دید» امیدوارم به ۲۵ سالی که رهبر فرزانه وعده دادند هم عمر اسرائیل نرسد و به زودی شاهد نابودی اسرائیل غاصب باشیم.

فخرالدین درخصوص جهاد تبیین اظهار کرد: جهاد تبیین که بارها و بارها حضرت آقا از آن به عنوان جهاد نام بردند در شرایط فعلی جامعه بسیار حائز اهمیت است.

* خسارت بمباران خبری با هدف ایجاد شبهه در فضای مجازی برای جوانان از بمباران دوران دفاع مقدس بیشتر است/ بمباران فکری یکی از حربه‌های دشمن است

وی ادامه داد: وقتی جامعه‌ای دچار تزویر و دروغ می‌شود یکی از آثار این تزویر ایجاد ناامیدی در بین مردم است البته جلوه‌های دیگری هم دارد باور کنید بمباران خبری که با ایجاد شبهه در فضای مجازی برای جوانان و نوجوانان توسط دشمنان اتفاق می‌افتد خسارتش از بمبارانی که در جنگ دفاع مقدس و جنگ دفاع از حرم اهل بیت (ع) رخ داد، بیشتر است.

فخرالدین با اشاره به اینکه بمباران فکری یکی از حربه‌های دشمن است، تصریح کرد: تزویر و دروغگویی دشمنان اسلام باید برای مردم تبیین شود جوان ما در فضای مجازی شبانه‌روز بمباران خبری می‌شود باید در این زمینه فعالانه مقاومت کنیم نباید در عرصه فضای مجازی تلفات دهیم.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول