اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کمک مومنانه| توزیع 5 هزار بسته معیشتی در گرگان

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از توزیع 5 هزار بسته کمک معیشتی در بیست و هفتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

کمک مومنانه| توزیع 5 هزار بسته معیشتی در گرگان

وحید فخرالدین صبح امروز در ۲۷ امین مرحله رزمایش کمک مومنانه که به مناسبت ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار کرد: مراسم توزیع ۵ هزار بسته معیشتی به همت حوزه‌های مقاومت سپاه و پایگاه‌های شهرستان گرگان در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون دومین رزمایش کمک‌ مومنانه در گرگان برگزار شد، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تعداد ۱۰۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه گرگان بین نیازمندان توزیع شده است.

 فرمانده سپاه ناحیه گرگان در خصوص حادثه تروریستی که در حرم مطهر رضوی رخ داد، ابراز کرد: هر اتفاقی که باعث شود امنیت و وحدت کشورمان به خطر بیافتد را قطعا محکوم می‌کنیم.

 فخرالدین خاطرنشان کرد: علمای اهل سنت و علمای شیعه همچنین مردم این فاجعه تروریستی که منجر به شهادت دو طلاب جهادی که در ماه مبارک رمضان و با دهان روزه توسط وهابیت خبیث و جریان تکفیری در حرم مطهر رضوی رخ داد را محکوم می‌کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند وحدت بین شیعه و سنی همچنان مستحکم است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان اظهار کرد: بسیجیان جهادی از ۲۹ اسفند ماه جاری تا ۱۵ فروردین ماه جاری پروژه‌هایی از جمله بازسازی منازل محرومین و غیره را در دستور کار خود قرار دادند.
 


انتهای پیام/۸۳۰۱۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول