اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آزادسازی ۱۸ هکتار از اراضی جنگلی و جلگه‌ای در سلمان‌شهر

رئیس کل دادگستری مازندران، از رفع تصرف ۱۸ هکتار از اراضی جنگلی و جلگه‌ای در سلمان‌شهر خبر داد و گفت: با متجاوزان به اراضی جنگلی و جلگه‌ای درسلمان‌شهر نیز برخورد شده است.

آزادسازی  ۱۸ هکتار از اراضی جنگلی و جلگه‌ای در سلمان‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران  از رفع تصرف ۱۸ هکتار از اراضی جنگلی و جلگه‌ای در سلمان‌شهر خبر داد و اظهار کرد: براساس گزارش منابع طبیعی شهرستان عباس‌آباد و با  دستور دادستانی، از تفکیک این مقدار از اراضی جنگلی و جلگه‌ای در سلمان‌شهر جلوگیری و ادوات و ماشین‌آلات توقیف شده است.

وی با بیان اینکه درصد بسیار بالایی از اراضی استان مازندران جز اراضی ملی و منابع طبیعی است، گفت: همواره این احتمال وجود دارد که افراد سودجو و فرصت‌طلب به‌دلیل نبود نظارت یا احتمال کمرنگ بودن گشت‌ها و نظارت‌ها ازفرصت برای سوءاستفاده از اراضی ملی و منابع طبیعی استفاده کنند برهمین اساس نقش دستگاه‌های متولی،اتخاذ برنامه‌های پیشگیرانه و برخورد جدی و قاطع با متخلفان  بسیار مهم است.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: به تمام دستگاه‌های مرتبط اعلام  می‌کنیم که در صورت مواجهه با موارد تعرض به منابع ملی و طبیعی و حقوق دولتی آن مورد را معرفی کنند تا با آنان برخورد قاطع صورت گیرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول