اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دعوت از کرمانشاهیان برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس

فرماندار کرمانشاه بر حضور هر چه با شکوه‌تر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد و گفت: هر چه راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر باشد، انسجام و وحدت ملت بیشتر خواهد شد.

دعوت از کرمانشاهیان برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرستان اتخاذ شده، اظهار کرد: راهپیمایی قدس، روز جمعه از ساعت ۱۱ صبح از محل مقابل مسجد آیت‌الله بروجردی آغاز و تا مسجد جامع که اقامه نماز هم در همین مسجد خواهد بود، ادامه دارد.

وی ادامه داد: امسال گروه‌های هنری، تبلیغاتی، مارش‌نواز ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در طول مسیر راهپیمایی برنامه‌های مختلف و متنوعی را برای مردم برگزار خواهند کرد.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: هر چقدر حضور مردم در این راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های مهم و روز جهانی قدس با شکوه‌تر باشد قطعا دشمن از مواضع خود عقب‌نشینی خواهد کرد و انسجام و وحدت ملت بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: آنچه که در این شرایط حساس با توجه به حوادث مهمی که در سطح منطقه و جهان اتفاق افتاده، مهم است حضور گسترده ملت مسلمان به دفاع از مظلومین جهان در این راهپیمایی باعظمت است.

رنجبر از شهروندان خواست،به همراه خانواده‌های خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور فعالی و گسترده‌ای داشته باشند و افزود: مردم کرمانشاه ان‌شاءالله با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر نقشه‌های دشمنان انقلاب و نظام را نقش‌ بر آب خواهند کرد و از طرفی دیگر وحدت، انسجام، یکپارچگی، عشق و ارادت خود را به مقام معظم رهبری، اسلام، قرآن و ملت مظلوم فلسطین به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول