اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فراموشی یوم الله روز قدس از خواب های تعبیر نشدنی نظام سلطه است

سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس، کمرنگ شدن و به فراموشی سپردن این روز بزرگ را از خواب‌های تعبیر نشدنی نظام سلطه دانسته و از همه مردم دعوت به مشارکت کرد.

فراموشی یوم الله روز قدس از خواب های تعبیر نشدنی نظام سلطه است

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با نزدیک شدن روز قدس، سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) بیانیه‌ای صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: بروز وقایع جهانی اخیر به ویژه حمایت اروپاییان از مردم اوکراین و غفلت جهانی از مساله ۷۴ساله فلسطین، اهمیت بزرگداشت این روز بزرگ را بیش از پیش نموده است.

روز جهانی قدس ۱۴۰۱ به عنوان معیار عزت و ذلت امت اسلامی در سال جاری و نخستین سال از قرن جدید از اهمیت بسیار متفاوتی در مقایسه با سالهای گذشته برخوردار و نیازمند تحول در رویکردها و اقدامات معطوف به این رخداد بزرگ و تعیین کننده جهانی است.

ضرورت بزرگداشت روز جهانی قدس به عنوان صدای رسا و کوبنده امت اسلامی بر علیه مستکبرین عالم برکسی پوشیده نیست. بی‌شک کمرنگ شدن و به فراموشی سپردن این یوم الله، از خواب‌های تعبیر نشدنی نظام سلطه به شمار می‌رود.

با توجه به شرایط خاص امسال، در حالی که تحولات ناشی از فروپاشی داعش و شکست خفت‌بار تروریست‌های تکفیری برای دستیابی به اهداف شوم خود از محور مقاومت و خیانت‌ها و خباثت‌های اخیر برخی دولت‌های به ظاهر اسلامی در عادی‌سازی رابطه با رژیم جعلی و صهیونیستی همراه با مواضع وقیحانه و شرم‌آور نیز تاکنون کاری از پیش نبرده است، با توجه به محدودیت‌های ۲ساله شرایط کرونایی و عدم برپایی اقدامات میدانی، برگزاری شکوهمند و پرشور راهپیمایی روز جهانی قدس امسال و بیداری و هوشیاری آحاد جامعه می‌تواند بار دیگر عزم، اراده و وحدت امت اسلامی را بویژه ملت انقلابی و قهرمان ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انتفاضه را در معرض جهانیان قرار دهد.

 ما پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری از آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی به‌ویژه مردم ولایتمدار بام ایران می‌خواهیم برای زنده نگهداشتن روز جهانی قدس با شعار محوری«روز جهانی قدس، محور وحدت امت اسلامی، شکست خط سازش با رژیم غاصب» به دعوت امامین انقلاب برای همراهی با مظلومین عالم و حمایت از قبله اول مسلمین جهان، بار دیگر جلوه‌ای حماسه حضور پرشور خویش را در راهپیمایی روز قدس در سراسر استان به نمایش بگذارند.

در پایان این بیانیه سپاه نواحی شهرکرد، لردگان، فارسان، بروجن، اردل، کیار، خانمیرزا، بن، سامان، کوهرنگ و تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم(ع)، سپاه حفاظت فرودگاه شهرکرد، سازمان بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی، بسیج کارگری و کارخانجات، بسیج ادارات، بسیج اصناف، بسیج حقوقدانان، بسیج مداحان و هیئات مذهبی، بسیج علمی پژوهشی، بسیج سازندگی و محرومیت زدایی، بسیج جامعه پزشکی، بسیج طلاب و روحانیون، بسیج اساتید، بسیج مهندسین صنعت و عمران و کشاورزی، بسیج رسانه و باشگاه خبرنگاران بسیج، بسیج پیشکسوتان، بسیج مساجد و محلات و بسیج جامعه زنان با صدور اطلاعیه‌های جداگانه ضمن اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمایی شکوهمند روز قدس، از آحاد ملت بزرگ ایران بویژه مردم غیور و ولایتمدرا استان چهارمحال و بختیاری برای خلق حماسه‌ای جدید در این یوم الله بزرگ دعوت کردند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول