اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

جامعه کارگری به عنوان پیشقراولان نبرد اقتصادی هستند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در شرایط تحریم‌های ظالمانه دشمنان، جامعه کارگری به عنوان پیشقراولان نبرد اقتصادی از پای ننشسته و برای آبادی کشور در تلاش هستند.

جامعه کارگری به عنوان پیشقراولان نبرد اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار احمد شفایی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این ایام با نام قشری از جامعه عجین شده است که از صدر اسلام تاکنون همواره مورد تاکید بوده اند و هستند.

وی بیان کرد: جامعه کارگری از بدو انقلاب در دوران‌ها و بزنگاه‌های تاریخی مختلف، یکی از اقشار محوری و همیشه در صحنه به شمار می روند که هم در سنگر تولید و هم در سنگر دفاع از میهن در تمام عرصه ها مجاهدانه حضور داشته و نقش آفرینی می کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: سالهاست که درگیر جنگ ناخواسته ای هستیم که تحریم های ظالمانه ای را برای کشور از سوی دشمنان این مرز و بوم در پی داشته است، اما جامعه کارگری به عنوان پیشقراولان نبرد اقتصادی از پای ننشسته و برای آبادی کشور در تلاش هستند.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری گوش به فرمان رهبری انقلاب هستند،گفت: مسؤولان به عنوان خدمتگذاران به اقشار مختلف مردم باید همیشه به یاد داشته باشند که فرصت خدمت زیاد نیست و از این فرصت باید به بهترین شکل در راه کسب رضایتمندی خداوند و خلق او استفاده کرد.

سردار شفایی تاکید کرد: اراده دولت و مسؤولان اجرایی کشور بر حل موضوعات و دغدغه های مردم استوار است و همه باید با روحیه و توان انقلابی در کنار هم برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان برخوردار از ظرفیت و قابلیت های زیادی در بخش های محتلف است که با برنامه ریزی دقیق و همت بلند می توان در مسیر رفع نیازهای مردم از آن بهره برد.

رییس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان نیز در این نشست نقش سپاه پاسداران را در عرصه های مختلف از جمله مردم یاری و محرومیت زدایی مهم و قابل تقدیر عنوان کرد و اظهار داشت: سپاه و بسیج بازوی توانمند برای مسئولان در راه خدمت گذاری به مردم هستند.

حامد آرامش گفت: مجموعه دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خدمات متنوعی را به جامعه هدف گسترده ارائه می دهد که کارگران و کارآفرینان از مهمترین آن ها به شمار می روند.

وی افزود: در سال جاری و با رویکرد دولت مردمی سیزدهم به طور جد نیازهای این قشر از جامعه شناسایی و تا حصول نتیجه و رفع حداکثری نیازها و مشکلات تلاش خواهد شد.
 

انتهای پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول