اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس مایه یاس دشمنان می‌شود

سرپرست فرمانداری سقز گفت: گرامیداشت روز جهانی قدس نماد ارزش‌های اسلامی و از تاکیدات مقام معظم رهبری است، حضور در این راهپیمایی را مایه یاس و ناامیدی دشمنان اسلام دانست.

حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس مایه یاس دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، جعفر توان در جلسه هماهنگی برای برگزاری روز جهانی قدس که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال پس از وقفه‌ای دو ساله به لحاظ وجود ویروس منحوس کرونا برگزار می‌شود، بر حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی تاکید کرد.

فرماندار ویژه شهرستان سقز افزود: قدس متعلق به تمام مسلمانان جهان است و از این رو امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف، به عنوان روز جهانی قدس نامیدند و بر همه واجب است در این روز مبارک حضور حداکثری داشته باشند.

توان با بیان اینکه گرامیداشت روز جهانی قدس نماد ارزش‌های اسلامی و از تاکیدات مقام معظم رهبری است، حضور در این راهپیمایی را مایه یاس و ناامیدی دشمنان اسلام دانست.

فرماندار شهرستان سقز از همه مسوولان ادارات خواست ضمن آذین بندی مناسب ادارات و سر درب ادارات، همراه با کارکنان در کنار مردم در این راهپیمایی شرکت کنند.

وی ادامه داد: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس بنا به اینکه ستاد کرونا برگزاری آن را آزاد اعلام کرده است، بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی تاکید کرد.

در ادامه این نشست، کیوان بهرامی رئیس شورای شهر سقز هم با دعوت از همشهریان سقزی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس افزود: هرچه حضور مردم در این راهپیمایی بیشتر باشد نشان‌دهنده پشتیبانی معنوی از مردم مظلوم فلسطین است و موجب خنثی کردن نقشه دشمنان را نیز به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: شورا و شهرداری جهت فضاسازی و مناسب‌سازی مسیر راهپیمایی و محل تجمع و سخنرانی اقدامات مناسبی انجام خواهند داد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در سقز هم با تجمع اولیه در ساعت 10 صبح در میدان قدس شهر سقز شروع و سپس با حرکت به سوی میدان جمهوری اسلامی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول