اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

روز قدس فرصتی برای اعلام انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: روز قدس فرصتی برای اعلام انزجار از رژیموغاصب و کودک کش اسرائیل و هم‌پیمانانش است.

روز قدس فرصتی برای اعلام انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام سید امین حجازی در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر این شهرستان اظهار کرد: باید تا فرصت است از ایام پر برکت ماه رمضان بهره معنوی برد.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام هر روز به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران و منصب ولایت هستند، که تا کنون نقشه های آنها شکست خورده است.

 امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه مخالفین اسلام و ایران اسلامی با تهمت هایی اعم از اینکه ما آقاابالاسر نمی‌خواهیم مردم رام می خواهند از مسیر اسلام دور کنند، تصریح کرد: ما نیز به مخالفین مسیر ولایت می‌گوییم کسی که حاکم مردم است فقط خدا می باشد و غیر از خداوند کسی به مردم حق امر و نهی کردن را ندارد. حجت‌الاسلام حجازی عنوان کرد: احتمال می دهیم به بهانه عید فطر زمینهای انحراف مردم و قرار دادن آنها مقابل خدا با استفاده از پول بیت المال و مردم ایجاد شود.

 وی گفت: در حال حاضر مقام اول اجرایی گچساران، فرماندار ولایت مدار و انقلابی است که به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد موضوع یا برنامه‌ای برای انحراف مردم پیش بیاورند،و با اینگونه مسائل با دوراندیشی برخورد خواهد کرد. امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد :عملاً حکومت باید یک حکومت اسلامی باشد و حلال و حرام و اجرای دستورات پروردگار در آن نیز رعایت شود مردم تحت فرمان هیچ کس غیر از خداوند قرار ندارند.

حجت الاسلام حجازی با اشاره به اینکه ما مخالف شادی مردم نیستیم، بیان کرد: هر گونه شادی باید با رعایت موازین اخلاقی و دینی برگزار شود و کسی مخالف این گونه مراسم شادی نیست.

 وی افزود: برخی از رفتارها از جانب برخی اشخاص مسخره کردن و به سوی انحراف بردن مردم است که خداوند و ولی فقیه نیز از آن راضی نیستند.

 امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه دنیای استکبار امروزی که در آن فرعون و یزید نیز وجود دارد مردم را به خاک خون کشیده و از عدم تعقل استفاده می کند.

حجت الاسلام حجازی اضافه کرد: در نماز جمعه اخیر به برخی از مسائل که باعث نگرانی مردم و ما شده اشاره کردم و این نگرانی ها را نیزبه استاندار انتقال داده ایم و ی نیز قول مساعدت و همکاری لازم را داده است.

 وی افزود: باید تحول فرهنگی عظیمی انجام شود و شورای فرهنگی نیز فعال و در راستای مسائل موجود آسیب شناسی و مشکلات فرهنگی را بررسی کند.

باقر پسنده فرمانده سپاه ناحیه گچساران نیز در این جلسه تصریح کرد: بعد از دو سال و اندی از بیماری کرونا راهپیمایی روز قدس این میراث با ارزش امام راحل به صورت میدانی برگزار خواهد شد .

وی بیان کرد:روز قدس به مناسبت همدردی با مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب کودک‌کش اسرائیل برگزار می‌شود.

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه حضور باشکوه آحاد مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی در دهان یاوه گویان و مستکبرین است، تصریح کرد: مردم ولایتمدار این شهرستان باشکوه تر از سال های قبل در این راهپیمایی شرکت کرده و انزجار خود را از اسرائیل و هم پیمانانش اعلام می کنند.

 پسنده بیان کرد : روز جهانی قدس و همبستگی مسلمانان جهان و انزجار آنها نسبت به اسرائیل و امیدواری به مردم فلسطین است که بدانند همه مسلمانان در کنار آنها تا پیروزی کامل حضوردارند.

 وی گفت: باید فضاسازی متناسب با روز جهانی قدس در گچساران انجام شود.

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران ادامه داد: باید متولیان پارک ها مشخص شده و اقدامات لازم را جهت ساماندهی پارکها و فضای سبز انجام دهند.

 سرهنگ پسنده بیان کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران به واسطه خون های بسیار شهدا آبیاری شده است، باید با همت جهادی برای رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی همه پای کار آمده و تلاش کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول