اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم معرفی شد

حسن نادری به عنوان رییس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم معرفی و از خدمات محمود نوربخش قدردانی شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن کرامت استانداری برگزار شد، جذب حداکثری اعتبارات سفر رییس جمهوری به قم  را تکلیف مهم دستگاه‌ها دانست و گفت: تاکنون بخش قابل توجهی از منابع و اعتبارات مصوب این سفر جذب شده است.

شاهچراغی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در تفویض اختیارات به استان‌ها اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان طلایه‌دار این مساله برخلاف گذشته نسبت به اصل تمرکززدایی از مرکز اصرار دارد.

استاندار قم با اشاره به وظایف و ماموریت‌های این سازمان در استان گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی علاوه بر رسالت برنامه ریزی و توسعه استان، دارای جنبه نظارتی نیز است و لازم است تا دستگاه‌های اجرایی نسبت به اعتباراتی که از این سازمان دریافت می‌کنند، پاسخگو باشند.

وی با قدردانی از پیگیری‌های صورت گرفته برای جذب تجهیزات و منابع مالی مورد نیاز استان در دوره گذشته تصریح کرد: در دوره جدید، این تلاش‌ها باید مضاعف باشد.

شاهچراغی با بیان این که رییس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم  سوابق اجرایی در قم و  چند استان را در کارنامه کاری خود دارد افزود: امیدواریم با استفاده از تجارب و ظرفیت‌های جدید ایجاد شده، شاهد تحولی در این مجموعه کلیدی باشیم.

استاندار قم در پایان ضمن اهدای لوح سپاس و قدردانی به محمود نوربخش، حکم انتصاب حسن نادری را به وی اعطا کرد.

انتهای پیام/78032

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول