اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان معارفه شد

دکتر عباس مومنی رییس بسیج جامعه پزشکی هرمزگان، مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان شد.

مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر عباس مومنی مدیرکل مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان شد.

پیش از این مریم امیری این مسئولیت را عهده دار بود.

عباس مومنی ریاست بیمارستان خلیج فارس، رئیس بسیج جامعه پزشکی هرمزگان و عضویت در کمیسیون پزشکی استان را نیز در کارنامه دارد و از جانبازان دوران جنگ تحمیلی است.

 

حجت الاسلام دکتر علی اکبر میرزایی مشاور استاندار هرمزگان در جلسه معارفه مومنی به عنوان مدیر کل مدیریت درمان استان هرمزگان اظهار کرد: یکی از آفات جامعه ما، تخریب نیروهاست، به گونه‌ای که به راحتی به افراد توهین می‌کنند و تهمت می‌زنند.

وی افزود: رییس جمهوری که هم مجتهد است و هم بالاترین سواد قضایی را دارد، بیسواد معرفی می کنند و حتی استاندار هرمزگان که نیرویی پاکدست و جهادی و پایبند به ارزش های اسلامی و انقلابی را تخریب می‌کنند.

حجت الاسلام میرزایی خاطرنشان کرد: مگر هشت سال که تمام منصب ها به دست یه عده ای بود، ما تخریب کردیم؟ ما کدام یک از استانداران دولت قبل در هرمزگان را تخریب کردیم؟ زمان منصب‌ها و موقعیت های سیاسی بسیار کوتاه است و ارزش تخریب کردن دیگران را ندارد.

همچنین مجتبی معین وزیری مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان نیز در این مراسم با اشاره به توانمندی‌های عباس مومنی و آشنایی او با ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی استان هرمزگان، بر ضرورت ارائه خدمات در خور شان مردم این استان در قالب مراکز درمانی و بیمارستانی تأمین اجتماعی تأکید کرد و بیان داشت: بیان صرف آمارها نمی‌تواند کمکی به رفع مشکلات کند بلکه باید آمارها و رشد عددها در زندگی مردم ملموس باشد.

وی از مومنی خواست تا با توجه به اشرافی که بر حوزه درمان دارد، نهایت توان خود را بکار بگیرد تا رضایتمندی مردم از خدمات بیمارستانی و درمانی تأمین اجتماعی در استان هرمزگان افزایش یابد و مردم شاهد بهبود خدمات در مراکز درمانی باشند.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول