اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اساتید دانشگاه‌ به مسائل ضداخلاقی دانشجویان توجه کنند

مسئول حلقه‌های صالحین دانشگاه‌های خراسان‌جنوبی گفت: نگرانی و حساسیت همکاران دانشگاهی و اساتید در زمینه مسائل ضد اخلاقی کم شده است.

اساتید دانشگاه‌ به مسائل ضداخلاقی دانشجویان توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «واقعی» مسئول حلقه‌های صالحین دانشگاه‌های خراسان‌جنوبی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: حلقه‌های صالحین در دو سال گذشته تعطیل شده و یا به‌صورت مجازی و تعداد محدود برگزار شد.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تعدادی از حلقه‌های صالحین دانشگاه بیرجند را فعال کنیم، تصریح کرد: یکی از مشکلات حلقه‌ها بحث بی‌رغبتی همکاران در شرکت در حلقه‌ها است.

مسئول حلقه‌های صالحین دانشگاه‌های خراسان‌جنوبی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین دانشگاه‌ها مدت زیادی است که عضوگیری ندارد، یادآور شد: اگر عضوگیری داشته باشیم نیروی جدید در بخش بسیج وارد می‌شود.

واقعی با بیان اینکه در سال گذشته خیلی از تصمیمات حلقه‌ها با مدیریت دانشگاه به نوعی به جایی نمی‌رسید، ادامه داد: در دوران مدیریت جدید همکاری و همسویی وجود دارد و شاید این تصمیمات بتواند تأثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه نگرانی و حساسیت همکاران دانشگاهی و اساتید در زمینه مسائل ضد اخلاقی کم شده است، گفت: در گذشته بی‌اخلاقی‌ها و اخلاق ناپسند در محیط‌های دانشجویی بوده که باید آماده برخورد با آن‌ها باشیم.

مسئول حلقه‌های صالحین دانشگاه‌های خراسان‌جنوبی با اشاره به بحث تهاجم فرهنگی به خصوص در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: پیام‌های زیادی در فضای مجازی رد و بدل می‌شود و افراد عامه آن‌ها را می‌پذیرند و در مواجه به این‌ها نیاز به تأمل وجود دارد.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول