اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نماینده شاهرود؛ پیگیر احداث بیمارستان جدید/ ۱۰۰ میلیارد تومان به بیمارستان میامی رسید

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه دنبال احداث بیمارستان جدید در شاهرود هستیم، گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان به‌منظور تجهیز بیمارستان میامی اخذ شد.

نماینده شاهرود؛ پیگیر احداث بیمارستان جدید/ ۱۰۰ میلیارد تومان به بیمارستان میامی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار کرد: در بخش اعتبارات ملی آنچه در توان ما بوده است، انجام داده‌ایم و در آینده نیز پیگیر خواهیم شد.

وی گفت: سلامت مردم خط قرمز ما در شهرستان شاهرود است و از هر نیرو، پزشک و متخصص خوب در کشور که برای مردم و سلامت مردم مؤثر است، برای خدمت استقبال خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس اضافه کرد: توصیه داریم در سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود از نیروهای بومی در مدیریت‌های شهرستان استفاده شود.

خانی اضافه کرد: همواره پشتیبان و پیگیر مباحث و موارد مرتبط با بهداشت و درمان شهرستان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به‌منظور تجهیز بیمارستان میامی اخذ شد.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس اضافه کرد: در شهروندی درجه‌بندی نداریم و برای خدمت به‌تمامی شهروندان و مسافران با همه توان آماده سرویس‌دهی هستیم.

خانی گفت: امروز نماینده عالی دولت در کنار ما و مردم و شبانه‌روز در حال تلاش و تحقق توسعه متوازن در استان است و در این راه وقت بسیاری را صرف می‌کند.

وی تصریح کرد: در ۴۲ سال بعد از انقلاب ‌چنین استانداری پرتوان و انقلابی با تلاش جهادی و شبانه‌روزی ندیدم که ثمرات آن، رفع مشکلات شهرستان‌های شاهرود و میامی به‌صورت بسیار راحت و آسان است.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس گفت: تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی حوزه انتخابیه باید به‌صورت یکسان تقویت شده و در کنار آن دنبال احداث بیمارستان جدید با توجه به افزایش جمعیت باشیم تا بار مراجعات تقسیم شود.

خانی گفت: با اقدامات مناسب باید به جایی برسیم تا بیماری برای درمان از شهرستان خارج نشود.

وی تصریح کرد: در بودجه سال جاری برای بخش بهداشت و درمان در کمیسیون تلفیق اعتبار خوبی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/74006/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول