اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برپایی میز خدمت سلامت در شاهرود+ تصاویر

در راستای طرح شهید سلیمانی و شعار «هر پایگاه، یک درمانگاه»، میز خدمت سلامت به همت بسیجیان در شاهرود برپا شد.

برپایی میز خدمت سلامت در شاهرود+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، در راستای طرح شهید سلیمانی و شعار «هر پایگاه، یک درمانگاه»، صبح امروز میز خدمت سلامت به همت پایگاه شهید بازوی حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود برپا شد.

در این راستا، ایستگاه سلامت در محله زینبیه شاهرود برپا و طرح غربالگری و ویزیت رایگان مردم توسط پزشک عمومی بسیجی انجام می‌شود.

ایمان حسنی، فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود با اشاره به برپایی میز خدمت سلامت، اظهار کرد: این میز خدمت در راستای طرح شهید سلیمانی و برای مقابله با کرونا برپا شده است.

او افزود: در این برنامه پزشک عمومی با حضور در ایستگاه سلامت و همچنین درب منازل خانواده‌های کرونایی ضمن عیادت، آن‌ها را ویزیت کرد.

حسنی با بیان اینکه در کنار این مهم، کمک مؤمنانه نیز در دستور کار است، گفت: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در راستای کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در دستور کار قرار گرفته و تاکنون ۱۰۰ بسته معیشتی اهدا شده است.

او با تأکید بر تداوم این فعالیت‌ها در قالب طرح شهید سلیمانی، اظهار کرد: پایگاه‌های بسیج این حوزه در راستای طرح شهید سلیمانی به غربالگری و ویزیت رایگان خانواده‌ها پرداخته و کمک مؤمنانه نیز تداوم دارد.

انهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول