اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برپایی افطاری وحدت و مقاومت در شهرستان‌های تلفیقی گلستان

مسوول مرکز فرهنگی ادیان و مذاهب اسلامی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: از نیمه ماه مبارک رمضان و در راستای تقویت وحدت و همدلی برادران شیعه و سنی افطارهای وحدت و مقاومت در پنج شهرستان تلفیقی استان گلستان برگزار می‌شود.

برپایی افطاری وحدت و مقاومت در شهرستان‌های تلفیقی گلستان

حجت‌الاسلام احمد کوثری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) و نیمه ماه مبارک رمضان با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان و مرکز فرهنگی ادیان و مذاهب اسلامی و مرکز مفتاح در پنج شهرستان‌های تلفیقی استان افطاری‌های وحدت و مقاومت برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: نخستین افطاری وحدت و مقاومت در شهرستان بندر ترکمن در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور برادران شیعه و سنی در کنار هم برگزار شد.

مسوول مرکز فرهنگی ادیان و مذاهب اسلامی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: این افطاری در چهار شهرستان گنبدکاووس، آزادشهر، آق قلا و کلاله نیز با حضور علما و فعالان فرهنگی شیعه و سنی با بحث و تبادل نظر مسائل روز کشور و جهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: رسیدن به امت واحده اسلامی و تلاش و کوشش برای یکی شدن امت اسلامی از اهداف برپایی این افطاری است.

کوثری گفت: در کنار برگزاری افطاری وحدت و مقاومت و بحث و تبادل نظر مسائل روز توسط علما، اندیشمندان و فعالان فرهنگی میثاق نامه دفاع از قدس شریف نیز امضا خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول