اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برپایی «پویش امید به خدا» در گلستان/ امیدآفرینی و اراده عمومی مهمترین مولفه رویش و تعالی جامعه است

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: «پویش امید به خدا» در راستای همدلی و هم افزایی و نشر خوبی‌ها و فضلیت‌ها در گلستان برگزار می‌شود‌.

برپایی «پویش امید به خدا» در گلستان/ امیدآفرینی و اراده عمومی مهمترین مولفه رویش و تعالی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام رضا دیلمی امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: یکی از مهمترین مولفه‌های رویش، تعالی، پیشرفت و توسعه هر جامعه عزم و اراده عمومی و امیدآفرینی است.

وی تصریح کرد: امید به آینده و امید‌آفرینی در جامعه در قاب اسلام ناب محمدی (ص) علاوه بر اینکه تکلیف همگانی بوده، رسالت فرهنگی و رسانه‌ای در گام دوم انقلاب است.

* دشمن تلاش دارد تا مردم را از گفتمان اسلام و انقلاب اسلامی دور کند

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: امروزه انقلاب اسلامی در مسیر تعالی و ترسیم عملیاتی دستاوردهای انقلاب قرار گرفته و مسیر تمدن نوین اسلامی را طی می‌کند و از همین‌رو دشمن تلاش دارد تا در بستر جامعه ناامیدی و یاس ایجاد کرده و مردم را از گفتمان اسلام و انقلاب اسلامی دور کند.

وی ادامه داد: مردم صبور، شکور و ولایت‌مدار ایران دشمنان را خوب شناخته و حرکات آنها را رصد کرده و در زمان مناسب با لحظه‌شناسی وارد صحنه می‌شوند.
دیلمی گفت: در ماه مبارک رمضان به همت تشکل‌های مذهبی و نهادهای انقلابی «پویش به امید خدا» برگزار می‌شود و همه مردم می‌تواند اقداماتی که امسال به امید خدا برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند به شماره پیامکی ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند.

وی بیان کرد: تولیدات رسانه‌ای، فضاسازی محیطی، کارهای خلاقانه و نوآورانه، همچنین کمک‌های مومنانه و رسیدگی به مستمندان، روزه‌اولی‌ها، ادعیه‌خوانی، افطاری‌های ساده، جلسات خانگی قرآنی و هر اقدام دیگری در راستای امیدآفرینی به جامعه و نشر خوبی‌ها و فضلیت‌ها، ایجاد همدلی و هم‌افزایی که از اهداف این پویش بوده می‌تواند در این مسابقه شرکت داده شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به سامانه ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند به ۳۰ نفر که آثار برگزیده داشته باشند هدیه یک میلیون تومانی اهدا می‌شود.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول