اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

ستاری: نوآوری دانش‌بنیان‌ها به صنعت ساختمان و پروژه‌های عمرانی می‌رسد

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری از نهایی شدن برنامه رسوخ فناوری و نوآور دانش‌بنیان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، با مشارکت وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

ستاری: نوآوری دانش‌بنیان‌ها به صنعت ساختمان و پروژه‌های عمرانی می‌رسد

به گزارش سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری در حاشیه نشست مشترک با کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای اخیر با اعضای کمیسیون‌های مختلف در مجلس شورای اسلامی از جمله اعضای کمیسیون‌های کشاورزی، صنعت، آموزش و امروز نیز کمیسیون عمران جلسات مشترکی داشتیم.

وی ادامه داد: در حوزه مرتبط با کمیسیون عمران پروژه های متعددی را در دستور کار داریم و به دنبال این هستیم که برنامه کاملی را در سه بخش حوزه های مختلف عمرانی تا هفته آینده با وزارت راه و شهرسازی جهت طرح در دولت نهایی کنیم که مقدمات آن انجام شده و امیدواریم توسعه پیدا کند.

ستاری با بیان این‌که توسعه زیست بوم اقتصاد دانش بنیان در داخل وزارتخانه پیگیری می‌شود ادامه داد: پروژه‌های پرچم دار و ملی در حوزه‌های هوایی، حمل و نقل درون و برون شهری از جمله اتوبوس و مترو و همچنین پروژه های طرح کلان ملی در فناوری‌های جدید ساخت و ساز از جمله محورهای طرح برنامه مشترک با وزارت راه و شهرسازی بوده که البته بحث اصلی نیز توسعه تکنولوژی درحوزه ساختمان است.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری ابزار امیدواری کرد: با همراهی کمیسیون عمران اتفاقات خوبی در حوزه توسعه فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان در بخش مسکن و حمل و نقل رخ دهد.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین از اعضای کمیسیون عمران مجلس نیز دعوت کردیم تا از توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان در حوزه های مختلف از جمله آب، انرژی، ساخت و ساز و راه بازدید داشته باشند. امیدواریم با همیاری مجلس شاهد تحقق شعار سال باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول