اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اعلام منابع آبی شهرستان «درمیان»/ تأمین آب 35 روستا با تانکر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی گفت: منابع مالی اختصاص یافته به پروژه‌های آبرسانی شهرستان درمیان در سال 1401 اعلام شد.

اعلام منابع  آبی شهرستان «درمیان»/ تأمین آب 35 روستا با تانکر

«حسین امامی» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب  خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: برای اجرای پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان مبلغ ۲۰۲ میلیارد تومان اختصاص داده شده که سهم شهرستان درمیان ۳۸ میلیارد است.

وی ادامه داد: از این مبلغ ۱۱ میلیارد تومان برای مجتمع آبرسانی خونیک چهارتنگ، ۱۲ میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز مجتمع آبرسانی فخرود، ۱۰/۷ میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز مجتمع کلاته‌ملا و ۴ میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع آبرسانی روستای خیرآباد هزینه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی افزود: اعتبار ۳۸ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده برای اجرای پروژه‌های آبرسانی با تخصیص ۱۰۰ درصدی به‌صورت نقدی، برای انجام مراحل تکمیل، توسعه و تجهیز مجتمع‌های آبرسانی شهرستان هزینه می‌شود تا با رفع دغدغه مردم مشکل کمبود آب رفع شود.

امامی تأکید کرد: ضرورت دارد مجتمع‌های آبرسانی شهرستان درمیان هر چه سریع‌تر تکمیل شده و برای استفاده مردم وارد مدار شود و همچنین اصلاح شبکه‌های آبرسانی فرسوده داخل شهرها و روستاها و همچنین در بعضی نقاط اصلاح مسیر شبکه مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه ۳۵ روستای شهرستان درمیان با تانکر آبرسانی می‌شود خواستار همراهی و مشارکت مردم در زمینه استفاده بهینه و صرفه‌جویی در مصرف آب شرب برای عبور از شرایط سخت کم آبی و دوران خشکسالی چندین ساله با توجه به زمان‌بر بودن و همچنین در هزینه بودن اجرای پروژه‌های آبرسانی شد.

انتهای پیام/۶۹۰۷۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول