اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آغاز عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به 49 روستای خراسان‌جنوبی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی گفت: آبرسانی به روستاها یکی از اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوده و در این راستا طرح‌های آبرسانی به ۴۹ روستای استان با هدف محرومیت‌زدایی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اجرا می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به 49 روستای خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «حسین امامی» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی در مراسم افتتاح و دستور آغاز عملیات اجرایی طرح جهاد آبرسانی به ۱۰ هزار روستا در کشور که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور در وزارت نیرو و در خراسان‌جنوبی در روستای آبگرم شهرستان درمیان با حضور مسؤولان استانی انجام گرفت، اظهارداشت: آبرسانی به روستاها یکی از اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوده و در این راستا طرح‌های آبرسانی به ۴۹ روستای استان با هدف محرومیت‌زدایی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها اعتباری معادل ۲۵۶ میلیارد تومان نیاز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها ۱۵ هزار نفر از روستائیان استان از مزایای آنها بهره‌مند می‌شوند، یادآور شد: براساس برنامه صورت گرفته این طرح‌ها تا 30 ماه آینده در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

امامی از بهره‌برداری پروژه‌های آبرسانی به ۱۰ روستای استان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: همچنین به مناسبت دهه فجر امسال طرح توسعه شبکه و خدمات پایدار آبرسانی به ۱۶ روستای استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برای مجموع این طرح‌ها اعتباری بالغ‌بر ۲۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین برای آبرسانی به ۸۰ روستای استان امسال برنامه‌ریزی شده که تا پایان دهه فجر آبرسانی به ۵۰ روستا به اتمام می‌رسد.

گفتنی است در این مراسم معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی حضور و در برنامه سفر خود افتتاح دو واحد گلخانه‌ای در اسدیه، اجرای طرح هادی روستای بورنگ ، پروژه بهینه سازی و اصلاح شبکه و برق رسانی در روستای زارگز، گازرسانی به ۱۰ روستا و ۱۷ واحد صنعتی شهرستان و زیرسازی و آسفالت معابر شهر قهستان دارد.

همچنین کلنگ زنی پروژه گازرسانی به ۴ روستا و واحد صنعتی و پاسگاه مرزی (روستای علی آباد فرهنگ) نیز از برنامه‌های سفر طالبی به شهرستان درمیان بوده که به مناسبت هفتمین روز از دهه فجر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول