اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

معرفی سریع‌ترین‌های جام رمضان «بیرجند»

مسابقات دو و میدانی بیرجند «جام رمضان» نکوداشت پیشکسوتان گرانقدر این رشته ورزشی با شرکت بیش از 100 ورزشکار برگزار و از برترین‌های رقابت‌ها تجلیل شد.

معرفی سریع‌ترین‌های جام رمضان «بیرجند»

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در راستای شناسایی استعدادهای بالقوه ورزشی و نکوداشت جایگاه پیشکسوتان و قهرمانان ملی رشته دو ومیدانی خراسان‌جنوبی «علیرضا چاجی، ابوالفضل سیادت و غلامرضا سرزهی» یک دوره مسابقات دو و میدانی بانوان شهرستان بیرجند برگزار شد.

رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی جام رمضان بیرجند با همکاری هیأت و مشارکت مدرسه دوومیدانی دختران زرین برگزار و بیش از ۱۰۰ ورزشکار پیست مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری غدیر بیرجند را درنوردیدند.

سریع‌ترین‌های مسابقات قهرمانی دو و میدانی جام رمضان بانوان شهرستان بیرجند گرامیداشت پیشکسوتان و ملی‌پوشان این رشته ورزشی رده‌های سنی متولدین (۹۰ تا ۹۵) در دوی ۱۰۰ متر و رده‌های سنی متولدین (۸۱ تا ۸۹) و پیشکسوتان در دوی ۲۰۰ متربه رقابت پرداختند.

در رده سنی ۹۳ تا ۹۵ این دوره از رقابت‌ها «شهرزاد سادات‌حسینی، نسرین ناصری، فاطمه نخعی، نازنین زهرا آسف و کوثر مرادی» بر سکوهای‌ اول تا پنجم قرار گرفتند.

در رده سنی متولدین ۹۰ تا ۹۲ مسابقات قهرمانی دو و میدانی جام رمضان بیرجند به ترتیب «پرینا اکبری، مهدیه براکوئی، شانا بقایی،  مه‌نیا برزگر و پریا فلاح» رتبه‌های اول تا پنجم را به‌دست آوردند.

در رده‌ سنی متولدین ۸۶ تا ۸۹ نیز «نگین جمالی، کوثر قاسمی و  معصومه‌سادات موسوی» حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.

در رده سنی متولدین ۸۲ الی ۸۵ این رویداد ورزشی «هدی قاسمی، فاطمه گندمی و نجمه شفیعی» بر سکوهای اول تا سوم رقابت‌ها ایستادند.

در رده سنی متولدین ما قبل ۸۱ مسابقات دو و میدانی جام رمضان بانوان بیرجند «مریم مقری، عاطفه میری و فائزه خشنو» نیز حائز رتبه‌های اول تا شوم شدند.

در رده سنی پیشکسوتان این دوره از مسابقات «طاهره دهقان، ناهیدحسینی و مهین ساسولی» رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی دو و میدانی جام رمضان بانوان شهرستان شهرستان بیرجند گرامیداشت پیشکسوتان و قهرمانان ملی این رشته ورزشی با حضور مسئولان از ورزشکاران برتر هر ماده با لوح و حکم قهرمانی تجلیل شد.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول