اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

قله‌های خراسان‌جنوبی زیرگام‌های «مهتاب‌نوردان»

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان‌جنوبی گفت: در همایش مهتاب نوردی بیش از 1000 کوهنورد قله‌های ارتفاعات 10 شهرستان استان را فتح کردند.

قله‌های خراسان‌جنوبی زیرگام‌های «مهتاب‌نوردان»

«مسعود خسروی» رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و گرامیداشت میلاد امام حسن مجتبی(ع) همایش‌های همگانی «مهتاب نوردی» در شهرستان‌های استان برگزار شد.

وی افزود: همایش‌های مهتاب‌نوردی‌ در شهرستان‌ بیرجند، قاین، فردوس، سرایان، اسلامیه، خوسف، سربیشه، زیرکوه، نهبندان و دیهوک اجرایی شده است.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: این همایش‌های فرهنگی و ورزشی با همکاری ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان و باشگاه‌های کوهنوردی صورت گرفته‌ است.

خسروی یادآور شد: همایش‌های «مهتاب‌نوردی» همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان، کوهنوردان و استقبال با شکوه خانواده‌ها با حضور بیش از یک هزار ورزشکار برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: پویش مهتاب‌نوردی در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ایام میلاد امام حسن مجتبی(ع) با اجرای برنامه صعود و پیمایش شبانه در ارتفاعات شهرستان‌های خراسان‌جنوبی در راستای شناسایی و پرورش‌ استعداد‌های بالقوه ورزشی  و کوهنوردی برگزار شد.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول