اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

همت «همیاران بازرسی بسیج اصناف» گلستان در مهار گرانی

دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع استان گلستان با بیان اینکه بسیج همچون سایر مواقع حساس پا به میدان گذاشته و به کمک مسوولان و مردم شتافت، گفت: همیاران بازرسی بسیج اصناف استان در ماه گذشته به منظور کنترل قیمت‌ها تلاش گسترده‌ای داشته است.

همت «همیاران بازرسی بسیج اصناف» گلستان در مهار گرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، براساس تفاهمنامه‌ای که با وزیر صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف ایران امضا شده، تعدادی از بسیجیان در استان گلستان و سایر استان‌ها در قالب همیاران بازرسان به نقاط مختلف اعزام شدند.

هدف از انجام این همکاری کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها در کالاها و خدمات است.

‍ رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی سپاه نینوا استان گلستان در تشریح عملکرد همیاران بازرسی بسیج اصناف در فروردین ماه گفت: در این ماه تعداد ۲ هزار بازرسی مشترک با حضور این نیروها در سه حوزه صمت، کشاورزی و اتاق اصناف در سطح استان انجام شد.

سرهنگ پاسدار ابراهیم مهقانی اظهار کرد: فرآیند عضویابی، سازماندهی آموزش و بکارگیری بسیج در ۳۰ تیم بازرسی تنظیم بازار و همچنین بازرسی از مراکز مهم به ویژه سردخانه‌ها، تولیدی‌های تخم‌مرغ و مرغ، خبازی‌ها، کشتارگاه‌ها، مراکز روغن‌کشی، کارخانجات خوراک دام و طیور، کارخانجات آرد، مراکز پخش عمده و صنوف خرد انجام شد.

دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع استان گلستان تصریح کرد: تیم تخصصی بازرسی استانی در ذیل این قرارگاه در فروردین با شناسایی ۶ انبار و نیز میزان ۳۰ تن خرما با ظن احتکار کشف عرضه خارج از شبکه ۴۵ تن تخم‌مرغ و دو تن تخم‌مرغ تاریخ مصرف گذشته از سه مرکز در استان از اقدامات مهم و در مجموع بیش از ۱۲۰ پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه گلستان افزود: بنا است در فرآیند پیشرو از تیم‌های دو و سه نفره همیاران بسیج به شکل مستقل طبق (ماده ۵۲) در حوزه بازرسی‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول