اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اختصاص بیش از ۱۴ میلیارد برای تکمیل پروژه‌های ورزشی خراسان‌جنوبی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی از اختصاص 14 میلیارد و 700 میلیون تومان برای تکمیل پروژه‌های ورزشی آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: استخر سرپوشیده حاجی‌آباد زیر کوه در گرامیداشت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

اختصاص بیش از ۱۴ میلیارد برای تکمیل پروژه‌های ورزشی خراسان‌جنوبی

«محمود چاوشان» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور برای تکمیل پروژه‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اختصاص یافت.

وی افزود: مبلغ ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته سفر آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» به خراسان‌جنوبی توسط سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۱۴۰۱ واریز شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی تصریح کرد: این اعتبارات تخصیص یافته در راستای تکمیل پروژه‌های مجموعه آموزشی ورزشی شهید شهپر بیرجند، استخر سرپوشیده حاجی‌آباد زیرکوه، سالن ورزشی ریحانة‌النبی قاینات و سالن ورزشی شهدای معلم طبس است.

چاوشان با بیان اینکه پروژه‌های ورزشی در حال احداث اداره ‌کل آموزش خراسان‌جنوبی از پیشرفت فیزیکی ۶۷ درصدی برخوردار است،  یادآور شد: مبلغ ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای تکمیل مجموعه آموزشی ورزشی شهید شهپر بیرجند، مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای سالن ورزشی ریحانة‌النبی قاینات و مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان برای سالن ورزشی شهدای طبس منظور شده است.

بازگشایی درب استخر سرپوشیده حاجی‌آباد زیرکوه

وی با اشاره به تخصیص مبلغ ۷ میلیارد تومان برای استخر سرپوشیده حاجی‌آباد زیرکوه، خاطرنشان کرد: کلنگ احداث این پروژه با زیربنای یک هزار و ۴۰۰ مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع در سال ۱۳۹۰ به زمین خورده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت: اعتبار هزینه شده برای این پروژه در قالب ۴ قرارداد ۳ میلیارد تومان است که تاکنون پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه را به همراه داشته است.

چاوشان ادامه داد: قرارداد تکمیلی احداث پروژه استخر شنای سرپوشیده حاجی‌آباد زیرکوه ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که ۷ میلیارد تومان آن از محل مصوبات سفر رئیس‌جمهور تأمین شده است.


وی تبیین کرد: تکمیل صددرصدی این پروژه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که استاندار در جریان بازدید این پروژه، قول تأمین این مبلغ را داده و امید می‌رود در هفته دولت امسال به بهره‌برداری برسد.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول