اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

با هوشیاری باید راه نفوذ دشمن در جبهه اقتصادی را ببندیم

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: دشمن امید دارد بر اقتصاد کشور ورود یاید و ضربه بزند که باید راه نفودش را در جبهه اقتصادی ببندیم.

با هوشیاری باید راه نفوذ دشمن در جبهه اقتصادی را ببندیم

به گزارش خبرنگار فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم نهمین سالگرد تدفین دو شهید گمنام شهر آبیک (۱۹ و ۳۳ ساله) که در بوستان شهید رجایی برگزار شد، با بیان اینکه نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری را شعار نمی‌دانیم بلکه فرمان می‌دانیم، اظهار کرد: حسینیان زمان باید در جبهه اقتصادی کمربندهای شان را محکم ببندند چرا که آخرین قله فتح ما است و می‌توانیم هیمنه دشمنان را خرد کنیم که شدنی است.

وی افزود: سالیان سال است که دشمنان مولفه‌هایی را برای تمدن خودشان در ایران تعریف، پی‌ریزی و اجرایی کرده‌اند اما شهدای عزیز یکی پس از دیگری، سنگرهای آنان را به عقب راندند، دشمنان سعی کردند با مولفه‌های ایدئولوژیک، ژئوپلیتیک و حتی با ائتلاف‌سازی به نظام ضربه بزنند اما ناامید شدند و در عوض ما در این مولفه‌‌ها به قله رسیدیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر "عج" استان قزوین ادامه داد: دشمن هنوز امید دارد ما را در اقتصاد و معیشت به تنگ آورد و با نفوذ درصدد تحقق این امر است که باید با هوشیاری، راه نفوذ دشمن را در اقتصاد کشور ببندیم.

وی اضافه کرد: از فرمان مقام معظم رهبری که در شعار سال تجلی پیدا کرده باید حفاظت کرد و برای تحقق این فرمان نورانی می بایست با برنامه حرکت کرد.
سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: تولید و اشتغال با حلقه بی بدیل دانش بنیان محقق می شود و دانش باعث تسریع حرکت و تحقق اهداف است و در این مسیر باید از ظرفیت جوانان و دانشمندان بهره گرفته و در حوزه اقتصاد گام های محکمی برداریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سپاه قزوین در جریانات سیاسی و حتی انتصابات مسئولان دخیل نیست و بنای کار سیاسی نداشته و ندارد.

سردار رفیعی آتانی شهدای گمنام شهر آبیک را را بانامان عالم و دارالشفای آزادگان دانست و تصریح کرد: هر چه بر منزلت ظاهری شهدای گمنام بیفزاییم مشمول دعای باطنی این عزیزان خواهیم بود و لازم است با رونق بخشیدن به گلزار شهدای گمنام، بوستان شهید رجایی به مرکز فرهنگی شهیدان تبدیل شود که خود ما هم مسئولیم کمک کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر "عج" استان قزوین با ذکر اینکه هر چه داریم به برکت خون شهداست و بالاترین آن، انقلاب اسلامی است، افزود: شهدا حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی که از دستاوردهای خون آنان محسوب می‌شود را از ما مطالبه می‌کنند و ناظر بر اعمال ما هستند و در دنیا و صف محشر راهی که از خود بر جای گذاشتند را نیز از ما مطالبه می‌کنند.

رفیعی آتانی ادامه داد: امروز شلمچه و مرزهای جغرافیایی خاکریز نیست و هر گاه دشمنان چشم طمع به مرزهای ما داشته باشند چشمشان را از حدقه درمی‌آوریم در حالی که در هیچ کجای جغرافیا جرات تعرض حتی در خیال و باورشان هم ندارند.

مسئولان در راستای اهداف شهدا گام بردارند

حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک نیز در این مراسم پست و مقام مسئولان را مدیون خون شهدا دانست و گفت: موظف هستیم در راستای اهدافی که شهدا برای آن به جبهه‌های نبرد حق رفتند و جانشان را فدا کردند، گام برداریم.

وی افزود: هر کدام از جایگاه‌های مسئولان، جایی است که خون پاک شهید ریخته شده و باید تلاش کنیم جهت خلاف اهداف شهدا حرکت نکنیم.

این مسئول با بیان اینکه از فرصت مسئولیت، باید برای خدمت به مردم استفاده کرد، تصریح کرد: برگزاری مجالس شهدا خیر و برکات بسیاری را در زندگی انسان خواهد داشت.

روایتگری حجت‌الاسلام جوشقانیان از رزمندگان دوران دفاع مقدس و اجرای چند سرود توسط گروه سرود طاها شهرستان آبیک از برنامه‌های جنبی این مراسم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول