اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پیام نوروزی/ با هم افزایی و تعامل باید سرعت پیشرفت خودمان را افزایش دهیم

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: دست در دست هم با هم افزایی و تعامل باید سرعت پیشرفت خودمان را افزایش دهیم تا دشمنان را به دور ترین نقطه در زمین و باور شان عقب برانیم.

پیام نوروزی/ با هم افزایی و تعامل باید سرعت پیشرفت خودمان را افزایش دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، با صدور پیامی فرارسیدن عید نوروز و سال ۱۴٠۱ را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است؛ 

بسمه تعالی
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحال

نوروز ایرانیان مانند خود ایرانیان سراسر زیبایی است. منطق جا به جایی فصول، رسیدن به نقطه آغازین و تحول سال با گشوده شدن همه زیبایی های طبیعت، نمادی از زیبایی ایران عزیز با مردمان بزرگش می باشد.

عجین شدن بهار طبیعت با بهار معنویت(رجب، شعبان و رمضان) گواه روشنی بر سربلندی سرزمینی است که مردمان با ایمانش در تابلوی خداباوری، دینمداری و ولایت پذیری، همزیستی عاشقانه ای را رقم زده اند.

تابلوی تاریخ چهل و سه ساله‌ی انقلاب اسلامی با فداکاری فداکارانش مملو از نقوش خلاقانه مردمان این سرزمین است. از پیروزی انقلابشان، دفاع مقدسشان، ایستادگی در برابر ستم متجاوزان نسبت به حریم با عظمتشان، مدافعان حرمشان، رزمندگان سلامتشان، همدلی مومنانه در رزمایش مواساتشان، همه و همه چهره بی بدیلی را به روی حقیقت طلبان عالم به تماشا گذاشته است.

مردم خوب، ولایتمدار و مومن دارالمومنین استان قزوین

اینجانب و رزمندگان عاشورایی این سپاه مفتخریم که حیات پاسداری مان را در سپاهی که به نام حضرت صاحب الامر (عج الله تعالی فرجه الشریف) مزین گشته و در رکاب نائب برحقش امام خامنه ای عزیز قرار داده است.

ما با دل های مطمئن و مصمم ایستاده ایم تا زمینه سازان ولایت عظمی در چله دوم انقلاب باشیم. همه افتخارات این مجاهدان به انتظار نشسته در صف طویل منتظران حضرت صاحب الامر(عج الله وتعالی فرجه الشریف) متعلق به سه هزار لاله ی لاله زار استان قزوین، جانبازان و آزادگان و با اتصال به بدنه پایان ناپذیر بسیج، در عرصه های دفاع مقدس، امنیت پایدار مردمی شمال غرب، مدافعان حرمش و سفید پوشان جبهه سلامتش می باشد.

به مردم خوب و ولایتمدار استان مجاهد خیز قزوین قول می دهیم که در کنار تک تک رزمندگان و فرماندهان لایقش، مدیران و مسئولان خدومش و با تمسک به راه شهیدان والامقامش(روحانیت شهیدش: شیخ شهید انصاری، سید آزادگان سیدعلی اکبر ابوترابی، سید باقر علمی، آقا رضا وهابی، خادم شهیدش رئیس جمهور شهید محمد علی رجائی با سلوک مردمیش، سیدالاسرا سرلشکر خلبان شهید حسین  لشکری، خلبان بسیجیش سرلشکر شهید عباس بابایی، سردار خیبرشکنش سرلشکر شهید آقارضا حسن پور، شهید امنیت پایدارش شهید محمد جعفرخانی، شهید مدافع حرمش سردار شهید آقا حمید محمد رضایی، سردار شهید حسن احسانی نژاد، جانباز شهید سردار مصیب مرادی و فرماندهان خط شکنشان سرداران شهید احمد الهیاری، مهدی شالباف، حاج سید جوادی، مسعود پرویز، حسین حدادی، حفظ اله عابدینی، رفعت الله علیمردانی، علی میوه چین، فرمانده شهیدم صفر اسماعیلی)، با همت و اراده فولادین در تحقق گام دوم انقلاب با اهداف بلندی که رهبری حکیم و زمان‌شناس در بیانیه گام دوم نشانه گذاری کرده اند پای کار انقلاب، امامین انقلاب و مردم خوبمان در همه عرصه ها هستیم. ما آماده فداکاری می باشیم و این آمادگی ها را در هر سطحی که نیاز است حتی به قیمت فداکردن جانمان، برای عظمت اسلام عزیز و تداوم راه شهیدان والامقام و عزت مردم سرافرازمان، تحت فرمان فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(دامت برکاته) تا دولت امام آخرالزمانی عشق دریغ نخواهیم کرد.

مردم عزیز استان قزوین

 لیست آرزوهای تان روزانه در جلوی دیدگانمان قرار دارد. «عشق به اهل بیت (علیهما السلام)دین داری، دین باوری، امنیت، آسایش، سلامت، استقلال، عزت، اقتدار، استمرار راه شهیدان، وحدت، همدلی، تامین معیشت و ...» از جمله مواردی هستند که برای تحقق آن به دعای خیر شما احتیاج مبرم داریم و انشاءالله در سربازی برای رهبری عزیز و شما ثابت قدم باشیم.

مردم عزیز استان قزوین

آرزویم این است «در راه عزت شما و کشورمان فدا شوم». این صرفاً یک کلمه نیست، بلکه این حرف، از دل و باورم می باشد. مکتب شهیدان این را به ما آموخته است. اگر جایی که باید می دویدیم خسته شدیم، جایی که باید آبرو خرج می کردیم تعلل کردیم، جایی که باید نمی خوابیدیم خوابیدیم، جایی که باید گرسنه می ماندیم سیر بودیم، جایی که باید فریاد می زدیم سکوت کردیم، جایی که باید سکوت می کردیم فریاد زدیم و... برای همه ی این قصور از شما حلالیت می طلبیم. درد و رنج شما باری است بر دوش ما که تا به سرمنزل مقصود نرسانیم از پای نخواهیم نشست و تا آرامش را در چهره مردم عزیزمان نبینیم آرام نخواهیم نشست. 

خادمان ملت در استان قزوین

همانطور که در بیانیه گام دوم، رهبری عزیز و حکیم فرمودند در طول ٤٠ سال گذشته دشمن را توانسته ایم عقب برانیم و در گام دوم باید او را تعقیب کنیم. تعقیب دشمن یعنی عقبه او را بزنیم تا قدرت پیشروی نداشته باشد. عقبه دشمن یعنی نابود کردن همه ی امید های دشمن. امروز دشمن در اوج ناامیدی و جبهه انقلاب و مردم در اوج امیدواری هستند.

هر قدم کمک به مردم یعنی 10 قدم دشمن را به عقب رانده ایم. دست در دست هم با هم افزایی و تعامل باید سرعت پیشرفت خودمان را افزایش دهیم تا دشمنان را به دور ترین نقطه در زمین و باور شان عقب برانیم.

 این آرزو دور نیست، دست یافتنی است، زمانی که دست هایمان به هم فشرده شد و در اشاره دستان علمدار انقلاب قرار گرفت، جشن های پیروزی را یکی پس از دیگری برپا می کنیم. بیاییم همه ما رفیق خوشبخت آقایمان باشیم که در توصیف حاج قاسم عزیز فرمودند: «رفیق خوشبخت ما»

یاد مسافران بهشتی مان

یاد مرحوم آیت الله تاکندی، مرحوم ابوالشهید آقا سید موسی ابراهیمی، واسطه های فیض الهی پدران و مادران شهیدی که در سال گذشته به فرزندان شهیدشان ملحق شدند، رزمندگان و جانبازانی که با درد و رنج میدان مجاهدت به دوستانشان رسیدند، عزیزانی که بر اثر ویروس منحوس کرونا به رحمت ایزدی پیوستند و تک تک مردم عزیز استان قزوین که داغدار وابستگان شان می باشند را گرامی می داریم و علو درجات شان را از خداوند کریم مسئلت داریم و صحت وسلامت بازماندگان شان را از خداوند بخشنده خواستاریم. 
وظیفه حقیر بوده که در مراسمات و همدردی با شما حضور پیدا کنم، توفیق حضوری همه ی مراسمات از حقیر سلب شد و از این طریق عذر تقصیر و ارادتم را ابراز می کنم. 

  خاک و پای مردم استان قزوین
سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی
فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر (عج الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول