اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه قشم: مسؤولان در ماه مبارک رمضان تقوای سیاسی پیشه کنند

امام جمعه شهرستان قشم گفت: راه حل توسعه و پیشرفت از مسیر همدلی و مشی تواضع می گذرد و مسؤولان و مومنان باید با تأسی از این منش، در ماه مبارک رمضان تقوای سیاسی و اجتماعی پیشه کنند.

امام جمعه قشم: مسؤولان در ماه مبارک رمضان تقوای سیاسی پیشه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم ظهر پنجشنبه و در آیین جزء خوانی قرآن کریم در قشم بیان کرد: مسؤولان و مومنان تقوا پیشه کنند همچنین باید از نصیحت‌های قرآنی هم‌چون آیه ۶۳ سوره فرقان درس گرفته و از انتشار کلام‌هایی که موجب تشتت و دلخوری می‌شود، پرهیز کنند.

وی با اشاره به نقش فروتنی در حل مشکلات جامعه امروزی بیان کرد: مومنان باید هم‌زبان و همدل باشند و تا جای امکان سعی کنند با استفاده از ظرفیت‌های قرآن کریم و برکات این ماه، در رشد کمال و نزدیکی امت اسلامی و تقرب به خداوند متعال پیشگام شوند.

امام جمعه شهرستان قشم همچنین ماه رمضان را فرصتی مناسب برای انسان سازی و آمورزش گناهان برشمرد و افزود: با استفاده از محافل قرآنی، برگزاری نمازهای جماعت و حضور در لیالی قدر می‌توان افزایش ایمان و روحیه معنوی و انس بین برادران و خواهران ایمانی را رقم زد.

به گزارش فارس، در این آیین روخوانی قرآن کریم، تعداد کثیری  از برادران و خواهران به صورت جمع خوانی با ۴ قاری منطقه‌ای و یک قاری بین المللی به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول