اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اتمام دو فاز باقیمانده پروژه پل‌های تقاطع غیرهمسطح آذربایجان- ارومیه تا پایان مرداد ماه

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از اتمام دو فاز باقیمانده پروژه پل‌های تقاطع غیرهمسطح آذربایجان- ارومیه تا پایان مرداد ماه خبر داد.

اتمام دو فاز باقیمانده  پروژه پل‌های تقاطع غیرهمسطح آذربایجان- ارومیه تا پایان مرداد ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ناصر عتباتی در جلسه بررسی پروژه پل‌های تقاطع غیرهمسطح نیمه‌تمام (آذربایجان) شهر ارومیه که با حضور شهردار ارومیه و مسئولین شورای شهر ارومیه و نیز پیمانکار مربوطه برگزار می‌شد اظهارداشت: نیاز بود دادگستری به این امر ورود پیدا کند، هم از جهت حقوق عامه و مطالبات مردم و هم از جهت بررسی علت اینکه این پروژه که بزرگترین پروژه شمال غرب است دچار رکود شده است.

وی ادامه داد: دادگستری استان از تمام فعالیت‌هایی که منتهی به خدمت رسانی به مردم درچارچوب قانون انجام می شود حمایت می‌کند و در عین حال تکلیف خود می‌داند در هر جایی که حقوق عامه تضییع می‌شود یا در ارائه خدمات به مردم اختلال ایجاد می‌شود، ورود و در صورت نیاز برخورد کند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه جلسه مفصلی با تمامی عوامل و دست اندرکاران اجرای طرح پل آذربایجان منعقد و تمامی جوانب و مسائل پیرامون بررسی گردید خبرهای خوشی را به مردم داد و گفت :حسب تصمیمات در این جلسه مقرر شد اختلافات مالی طرفین توسط هیات کارشناسی منتخب توسط دادگستری استان در زمینه حسابرسی ، مالی و عمرانی بررسی شود و نتایج ظرف یک ماه اعلام گردد و از روز شنبه مورخ بیست و هفتم فرودین کارهای عملیاتی و اجرایی پروژه که متوقف شده بود مجدداً به جریان بیافتد، همچنین قسمتی از مطالبات شرکت پیمانکار پرداخت شود و دو فاز باقیمانده پروژه تا آخر مرداد به پایان وبهره برداری  برسد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول