اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توصیه اخلاقی شهردار سابق دهدشت به شورای ششم

شهردار سابق دهدشت گفت: به اعضای شورای ششم توصیه دارم تقابل را کنار بگذارند و با الگوگیری از شورای پنجم در راستای خدمت به مردم حرکت کنند.

توصیه اخلاقی شهردار سابق دهدشت به شورای ششم

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، احسان تابش‌نژاد امروز در مراسم تکریم خود در منصب شهردار دهدشت اظهار داشت: انتخاب بنده صرفا بر اساس رزومه کاری و بدون دخالت سیاسی هیچ طیف و جناحی انجام شد. به عنوان نیروی مستقل وارد مجموعه شهرداری دهدشت شدم و تا پایان کار با همین استقلال کار کردم.

شهردار سابق دهدشت با بیان اینکه شهر خوب با تعامل و همدلی شورای کارآمد ساخته می‌شود، افزود: شورای پنجم دهدشت این ویژگی را داشت و می‌تواند الگو باشد.

وی اضافه کرد: به شورای ششم توصیه دارم تقابل را کنار بگذارند و در راستای خدمت به شهر گام بردارند.

تابش‌نژاد با اشاره به اینکه در شرایط اوج گیری بیماری کرونا وارد مجموعه شدم، گفت: عقب ماندگی سه و نیم ماهه در پرداخت حقوق به دو ماه رسید.

وی ادامه داد: کارهای خوبی با همراهی شورای پنجم جهت درآمدزایی انجام گرفت اکثر مطالباتی که الان موقع وصولش رسیده مربوط به صدور احکامی بود که آن زمان انجام شد.

تابش‌نژاد از زیرسازی و روشنایی ورودی دهدشت-چرام، پاکسازی ورودی از سوق و انجام روشنایی به طول یک کیلومتر، راه‌اندازی ماشین ‌آلات بلا استفاده شهرداری و اقداماتی برای ساماندهی نورالشهدا به گزیده‌ای از خدمات و عملکرد خود نام برد.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول