اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شهرداری دهدشت کمبود نیروی خدماتی دارد

سخنگوی شورای شهر دهدشت در حالی از کمبود نیروی خدماتی در شهرداری دهدشت گفت که پیش از این 148 نیروی مازاد و سربار از دغدغه‌های شهرداران بود.

شهرداری دهدشت کمبود نیروی خدماتی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ایمان داورپناه در نشست زیباسازی فضای شهری اظهار داشت: عدم همکاری ادارات شهرداری را در زیباسازی شهر ناتوان کرده است.

سخنگوی شورای شهر دهدشت گفت: وقتی ادارات مطالبات شهرداری را پرداخت نمی‌کنند با کدام پول و بودجه باید به سیمای شهر رسیدگی کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری 28 میلیارد تومان رأی قطعی از ادارات دارد اما وصول نمی‌شود، افزود: با این حال حساب این نهاد به خاطر 50 میلیون تومان مسدود می‌شود.

عضو شورای ششم دهدشت تصریح کرد: نشستی با حضور نماینده مردم در مجلس، مدیران کل و مسؤولان شهرستان برگزار و مقرر شد ادارات نسبت به پرداخت مطالبات اقدام کنند این جلسه بی‌نتیجه بود.

وی کمبود نیروی خدماتی را از دیگر علل نازیبایی شهر برشمرد و گفت: بر اساس سرانه ساتاندارد حداقل 100 نیروی خدماتی در چارت شهرداری مورد نیاز است این در حالی است که تنها 24 نیرو کار نظافت همه محله‌ها را بر عهده دارند و جوابگو نیست.

داورپناه مصوبه خاموشی شهر در محدودیت‌ها کرونایی را یادآوری کرد و گفت: این مصوبه منجر به سرقت همه تجهیزات شهرداری در پاک‌ها و معابر و خاموشی مطلق شده است.

 

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول