اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نظارت بر بازار در قالب طرح ضیافت در خراسان شمالی تشدید شد

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان شمالی گفت: طرح نظارت ویژه بر بازار تا پایان ماه مبارک رمضان در این استان ادامه دارد.

نظارت بر بازار در قالب طرح ضیافت در خراسان شمالی تشدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز علی وفاخواه، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه ها اظهار کرد: طرح نظارت ویژه بر بازار تا پایان ماه مبارک رمضان در این استان ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی، طرح تشدید نظارت و پایش بازار از اول ماه رمضان آغاز و تا پایان ماه در این استان  اجرا می‌شود.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان شمالی افزود: در طرح ویژه ضیافتی ماه رمضان، بازرسان سازمان صمت، با همکاری گشت‌های مشترک بهداشت ، تعزیرات حکومتی و ...  از واحد‌های صنفی و مراکز عرضه و توزیع کالا‌های اساسی، اقلام خوراکی، کارگاه‌های بامیه و زولبیا و قنادی‌ها انجام می‌دهند.

وفاخواه بیان داشت: بازرسان در دو نوبت صبح و عصر بر بازار نظارت می‌کنند و شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف شامل گران فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و صادر نکردن فاکتور و صورتحساب آن را با شماره تلفن ۱۲۴ واحد بازرسی و نظارت سازمان صمت اعلام کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول