اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نظارت بر عرضه محصولات استاندارد در خراسان‌شمالی در ایام نوروز تشدید می‌شود

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی گفت: طرح کنترل بازار و نظارت بر عرضه محصولات استاندارد از نیمه اسفند ماه آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد یافت.

نظارت بر عرضه محصولات استاندارد در خراسان‌شمالی در ایام نوروز تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز فهیمه مهمان نواز، مدیرکل استاندارد خراسان شمالی با اشاره به طرح کنترل بازار و نظارت بر عرضه محصولات استاندارد، اظهار کرد: این طرح از نیمه اسفند ماه آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد یافت. 

وی با اشاره به اینکه طرح کنترل بازار به لحاظ نظارت بر عرضه محصولات استاندارد در طول سال انجام می شود گفت: هدف از اجرای این طرح به ویژه در ایام نوروز تشدید نظارت ها بر بازار مصرف و حفظ حقوق شهروندان است. 

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی افزود: بازرسان اداره کل استاندارد همواره با جدیت وظیفه نظارت بر بازار مصرف در سراسر استان را برعهده دارند.

مهمان‌نواز گفت: در روند نظارت ها در صورت مشاهده مغایرت کیفیت کالاها با استاندارد های تعیین شده، برخورد قانونی لازم با عوامل تولید، توزیع  و عرضه انجام می شود.  

وی با اشاره به سامانه تلفنی 1517 گفت: مردم در صورت مشاهده عرضه کالاهای غیر استاندارد می توانند مراتب را از طریق این پل ارتباطی اطلاع دهند تا کارشناسان نسبت به بررسی موضوع در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام کنند.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول