اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

عملکرد متعهدانه صیاد شیرازی چراغی راهنما برای همه است

استاندار لرستان گفت: رفتار و عملکرد متعهدانه شهید سپهبد صیاد شیرازی یک چراغ رهنما است.

عملکرد متعهدانه صیاد شیرازی چراغی راهنما برای همه است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار در گرامیداشت مراسم سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی اظهار کرد: شهید سپهبد صیاد شیرازی در دهه چهل و پنجاه وارد ارتش شد، اما چون از اجزا همین مردم بود در خدمت نظام ستمشاهی قرار نگرفت.

وی با اشاره به اینکه شهید صیاد هیچگاه حتی پس از شهادتش متوقف نشد، گفت: شهید صیاد شیرازی همه عمرش در خدمت مردم و اسلام بود.

استاندار لرستان بیان کرد: شهید صیاد شیرازی اهل خطه فارس و ایل قشقایی بود اما پدرش به واسطه شغل نظامی در همه جا بود و همین هم فرصتی برای شهید صیاد شیرازی شد به طوری که رد پای این شهید والا مقام را می‌توان در همه جا از کردستان گرفته تا خوزستان و اصفهان دید.

زیویار با بیان اینکه شهید سپهبد صیاد شیرازی به معنای واقعی شهید شاخص بود، افزود: او به دلیل فرهنگ و تربیتی که در آن به نحو احسن بزرگ شده بود از همه فرصت‌ها خوب استفاده کرد.

وی به تعبیر یک نشریه فرانسوی در خصوص سپهبد صیاد شیرازی زمانی که به عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش انتخاب شده بود، اشاره کرد و گفت: این نشریه می‌گوید: کلید پیروزی به تانک و موشک نیست بلکه به اعتقاد به خدا بستگی دارد، این متخصص توپخانه که امروز سکاندار فرماندهی نیروی زمینی ارتش گرفته از فرمول‌ها ترس ندارد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی فرماندهی عملیات مختلف از طریق القدس گرفته تا فتح المبین را بر عهده داشت، عملیات‌هایی که در آن ورق جنگ به واسطه نترسی همین سربازان برگشت.

زیویار افزود: هر چند خنجر از پشت این مرد بزرگ را نقش بر زمین کرد اما راهش را مشخص کرد.

وی با تاکید بر اینکه شهید صیاد شیرازی از محصولات انقلاب اسلامی بود، گفت: اگر چه شهید صیاد شیرازی بخشی از عمر خود را قبل از انقلاب اسلامی سپری کرد، اما با رفتار و عملکرد متعهدانه یک چراغ رهنما است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول