اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بیمارستان رازوجرگلان در سفر ریاست جهموری افتتاح خواهد شد/احتمال جمع‌آوری بیمارستان ارتش بجنورد

ارشد نظامی آجا در خراسان شمالی گفت: افتتاح بیمارستان ارتش در شهرستان راز و جرگلان خراسان شمالی در انتظار اعتبارات سفر در پیش روی ریاست جمهوری به استان است.

بیمارستان رازوجرگلان در سفر ریاست جهموری افتتاح خواهد شد/احتمال جمع‌آوری بیمارستان ارتش بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سرهنگ رضا نجفی، ارشد نظامی آجا در خراسان شمالی در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد با اشاره به برنامه های هفته ارتش در خراسان شمالی، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتش، همیاری با مردم در حوزه بهداشت و درمان در مناطق محروم استان طی سه روز، گرامیداشت شهیدان صیاد شیرازی و زرهرن از جمله برنامه‌های این هفته در خراسان شمالی است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز به دلیل شرایط کرونایی رژه روز ارتش برگزار نخواهد شد، گفت: بیست و نهم فروردین ماه، صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی در پادگان تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی برگزار می‌شود.

فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی در خراسان شمالی با اشاره به ساخت بیمارستان ارتش در رازوجرگلان افزود: فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفر خود به استان درخواست استاندار خراسان شمالی را اجابت کرد و برای احداث بیمارستان وارد میدان شد.

وی با اشاره به حل شدن مشکل کادر درمان بیمارستان ارتش رازوجرگلان، ادامه داد: این بیمارستان اکنون در انتظار سفر ریاست جمهوری برای بخشی از اعتبارات و تامین نیروی انسانی توسط علوم پزشکی است که با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتتاح شود.

سرهنگ نجفی همچنین در خصوص بیمارستان ارتش در مرکز استان نیز گفت: احتمال دارد که بیمارستان ارتش در بجنورد جمع آوری شود.

وی در این خصوص بیان کرد: وجود بیمارستان ارتش در بجنورد با طرح آمایش سرزمینی که ارتش مشخص کرده است همخوانی ندارد و دست‌کم باید در یکی از شهرستان ها به جز مرکز استان مستقر باشد.

سرهنگ نجفی افزود: البته هنوز نامه‌ای در این خصوص به ما ابلاغ نشده اما احتمال اینکه این بیمارستان از بجنورد جمع شود وجود دارد.

انتهای پیام/آ/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول