اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

علوم پزشکی متولی تامین نیرو برای بیمارستان رازوجرگلان نیست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیمارستان سریع الاحداث راز و جرگلان توسط قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده است و تامین نیروی این بیمارستان با علوم پزشکی نیست.

علوم پزشکی متولی تامین نیرو برای بیمارستان رازوجرگلان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیدجواد پورنقی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی امشب در گفت‌وگو با رسانه ها در رابطه با تامین نیرو برای بیمارستان صحرایی ارتش در رازوجرگلان اظهار کرد: تامین نیروی انسانی برای بیمارستان روند خاصی دارد و این موضوع در اختیار علوم پزشکی نیست و باید سازمان برنامه و بودجه مجوز استخدام صادر کند تا دانشگاه این استخدامی‌ها را انجام دهد.

وی گفت: علوم پزشکی خراسان شمالی در جریان روند ساخت این بیمارستان نبوده و این تفاهم نامه ای است که استانداری با ارتش منعقد کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: این بیمارستان اکنون ساخته شده است و حالا بعد از ساخت به دنبال مجوز های قانونی هستند که این مجوزها نیز سخت گیرانه است.

پور نقی گفت: بیمارستان سریع الاحداث راز و جرگلان توسط قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف رفع محرومیت زدایی این منطقه ایجاد شده است و تامین نیروی این بیمارستان با علوم پزشکی نیست و ارتش متولی این موضوع است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول